SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olewnik promuje Krakowską Suchą (wideo)

Firma Olewnik, producent wędlin i wyrobów mięsnych, ruszyła z kampanią reklamową swojego flagowego produktu - kiełbasy Krakowskiej Suchej.

Article

Działania obejmują ośmiosekundowe spoty sponsorskie w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP, Kuchnia+, Domo+), kampanię prasową w tytułach handlowych i lifestylowych oraz na portalach branżowych, a także działania skierowane wprost do konsumentów, czyli degustacje produktu w sklepach na terenie całej Polski. Realizacja całej akcji wsparta jest działaniami PR.

Za pomysł kreatywny, realizację projektów graficznych i komunikację odpowiada Agencja XRS. Zakupem mediów zajął się marketing firmy Olewnik.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olewnik promuje Krakowską Suchą (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mhm... widzę, widzę.
Łoooo, ale produkcjaaaa...
odpowiedź
User
ech
abstrahując od zagadnień marketingowych, jako zwykły konsument muszę powiedzieć, iż jestem pod wrażeniem! jakość mięska użytego do produkcji jest pierwsza klasa! (zero błon i innych niepożądanych niespodzianek) w porownaniu do mojej dotychczasowej "number one" produkcji marki na "K" olewnik bije ją na głowę! oby tylko nie była to jakość startowa aby zdobyć rynek a pozniej stopniowo DNO jak czesto u nas bywa...
odpowiedź
User
koksu
ooo musze sprobowac, ja od Kani jadam tlyko krakowska i jest OK, ale lubie nowości, wiec sprobuje:)
odpowiedź