SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olimpiada z Orlenem

"Polacy na medal" to hasło rozpoczynającej się kampanii reklamowej PKN ORLEN S.A.

Od 1 lipca klienci korzystający ze stacji paliw mogą brać udział w promocji tematycznie związanej z Igrzyskami Olimpijskimi. Na zwycięzców czekają wycieczki na Igrzyska do Aten, telewizory plazmowe Philips oraz kilkadziesiąt tysięcy piłek Dunlop. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją TEQUILAPolska i Polską Fundacją Olimpijską. PKN ORLEN S.A. jest sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej.

W promocji trwającej od 1 lipca do 30 sierpnia bierze udział blisko 1400 stacji PKN ORLEN S.A.. Podkreślając fakt sponsorowania przez koncern polskiej reprezentacji olimpijskiej, kampania łączy markę ORLEN z największymi sukcesami polskich olimpijczyków. Promocja olimpijska obejmuje dwie loterie "Polacy na medal" oraz "Loterię olimpijską". Celem kampanii jest wzmocnienie lojalności klienta i wzrost częstotliwości wizyt i zakupów na stacjach paliw ORLENU.
Loteria "Polacy na medal" opiera się na mechanizmie collect&win. Każdorazowy zakup o wartości powyżej 75 PLN na stacji PKN ORLEN S.A. jest gratyfikowany medalem identyfikującym jednego z polskich wielokrotnych złotych medalistów olimpijskich. Agencja TEQUILAPolska przygotowała 11 różnych medali z nazwiskami złotych medalistów oraz ikoną dyscypliny sportowej na awersie i dziesięcioznakowym, unikatowym numerem na rewersie. Za zebranie 4 medali z różnymi wizerunkami, w tym jednego super-medalu z Robertem Korzeniowskim, można otrzymać do wyboru markową piłkę siatkową, nożną bądź koszykową marki Dunlop. Na uczestników czeka 40 tys. nagród.

Dodatkową szansę wygranej mają uczestnicy, którzy prześlą SMSem unikatowy numer umieszczony na rewersie medalu, a tym samym wezmą udział w "Loterii olimpijskiej". W lipcu pod hasłem "Przeżyj osobiście emocje olimpijskie" do wygrania jest dwanaście 7-dniowych wycieczek dla dwóch osób do Aten w czasie trwania Igrzysk Olimpijskich. W sierpniu natomiast rozlosowanych zostanie dwanaście telewizorów Philips (42" plazma), "Olimpiada trwa. Śledź emocje na ekranie".

Promocja olimpijska ORLENU będzie intensywnie komunikowana w radio (RMF FM, PR3, stacje lokalne), w prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Przegląd, Trybuna, Wprost, Newsweek Polska, Angora, Auto Świat, dzienniki regionalne) oraz na outdoorze (billboardy i backlighty). Dla klientów przygotowano także materiały informacyjne dostępne bezpośrednio na stacjach paliw ORLENU (plakaty, ulotki, wobblery, bannery, naklejki, hangery, medale) oraz na stronach www.orlen.pl gdzie klienci mogą m.in. wziąć udział w interaktywnej grze. Projekt akcji, kreację i materiały POS przygotowała TEQUILAPolska we współpracy z działem marketingu PKN ORLEN. Zakupem mediów zajął się Starcom. Natomiast strategiczna pozycja Polskiej Fundacji Olimpijskiej wynika z faktu sponsoringu, a w tym wykorzystania symboli olimpijskich oraz wiedzy biznesowej ze styku promocji konsumenckich i wydarzeń sportowych.
Wysoka efektywność dotychczasowych promocji opartych na podobnych mechanizmach pozwala przypuszczać, że klienci będą chętnie odwiedzali stacje PKN ORLEN S.A, kolekcjonując medale i zdobywając atrakcyjne nagrody. Sprzyjają temu sezon wakacyjny i nadchodzące olimpijskie emocje.

Dołącz do dyskusji: Olimpiada z Orlenem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl