SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olivia: rośnie sprzedaż, maleje cena

Czerwcowe wydanie magazynu sprzedało się w ilości ponad 327 tys. egzemplarzy.

Podczas gdy poprzedni numer (majowy) osiągnął wynik 322 tys. egzemplarzy - wynika z danych wydawcy.

- Olivia notuje wysokie wzrosty sprzedaży i przychodów reklamowych, najlepsze od wielu miesięcy. Jest to efekt sprawdzonej koncepcji wydawniczej, wysokiego profesjonalizmu redakcji kierowanej przez Annę Magdziarz oraz spójnej polityki marketingowej - mówi Marcin Biegluk dyrektor wydawniczy tytułów młodzieżowych i kobiecych Axel Springer Polska.

Przypomnijmy, że wydawnictwo ASP ostatnio znacznie obniżyło cenę miesięcznika "Olivia".  Od majowego numeru "Olivia" bez gadżetu kosztowała 2,90 zł (wcześniej 4,90 zł).

Tymczasem w lipcu "Olivia" jest jeszcze tańsza. Teraz kosztuje już tylko 2,50 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olivia: rośnie sprzedaż, maleje cena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl