SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Olson dla Lee Jeans

Firma Lee Jeans zatrudniła agencję Olson do obsługi interaktywnego budżetu tej znanej odzieżowej marki.

Pierwszym zadaniem mającej swoją siedzibę w Minneapolis agencji będzie uruchomienie w kwietniu nowej wersji witryny internetowej firmy (Lee.com), na której duży nacisk ma zostać położony na zaniedbywany wcześniej segment sprzedaży online.

"To jest tylko początek naszych marketingowych starań mających pomóc marce w pewnym marszu naprzód" - stwierdził prezes agencji Kevin DiLorenzo.

Do tej pory interaktywny budżet Lee Jeans obsługiwała agencja BarkleyREI z Pittsburgha. Z kolei partnerem firmy jeśli chodzi o tradycyjne media jest nowojorski oddział należącej do holdingu Havas agencji Arnold.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Olson dla Lee Jeans

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl