OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Serwis OLX z przytupem zamknął kampanię promującą kategorię "Elektronika". Wraz z ASZdziennikiem, serwisem satyrycznym Grupy na:Temat 360, przeprowadził pomysłową akcję. W ramach kampanii "Kupuj elektronikę jak #mistrz z OLX" rozdawane są w Warszawie gazetki zachwalające używaną elektronikę w cenach o wiele niższych niż w tradycyjnych sklepach z branży RTV.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
OLX i ASZdziennik rzucają wyzwanie sklepom z elektroniką. Debiut gazetki z mistrzowskimi ofertami

Czterostronicowa gazetka miała w założeniu do złudzenia przypominać wydawnictwa marketów elektronicznych. Różni się od nich jednak treścią.

Telewizor, który wytrzymał cały mundial, nie wymagająca snu konsola, która świetnie sprawdza się także na home office, czy elektroniczna niania, która szefowi ASZdziennika pomogła wychować dzieci - te i inne urządzenia znalazły się w gazetkach reklamujących OLX jako najlepsze miejsce do kupowania elektroniki. - Każdy, kto korzysta z serwisu to dla nas #mistrz. To słowo-klucz, które najlepiej oddaje spryt i zaradność naszych użytkowników - tłumaczy Marcin Sienkowski, Head of Marketing OLX. - Hasło kampanii brzmiało "Kupuj elektronikę jak #mistrz. Z OLX", bo właśnie taką mistrzowską postawą chcemy zarażać - dodaje. - Kampanią #mistrz chcieliśmy też uświadomić odbiorcom, że na OLXie w kategorii "Elektronika" znajdą atrakcyjny, używany sprzęt, który działa równie dobrze jak nowy, a kosztuje dużo mniej.

Elementem akcji prowadzonej pod szyldem serwisu ogłoszeniowego i satyrycznego serwisu był też konkurs, w którym do wygrania były używane sprzęty wystawione przez redakcję na stronie OLX.pl. Kreatywne i zabawne odpowiedzi konkursowe nadesłało ponad dwa tysiące użytkowników.

ASZdziennik.pl to polski internetowy serwis satyryczny. Jego znakiem rozpoznawczym są zmyślone newsy komentujące aktualne wydarzenia oraz parodiujące inne media. Serwis powstał jako blog na platformie Wordpress. Do grupy naTemat dołączył w październiku 2014 roku. Redaktorem naczelnym serwisu jest założyciel strony, Rafał Madajczak.

 

 

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day