OLX: limity darmowych ofert w kategoriach mody, dla dzieci, noclegów i kwater

W serwisie OLX.pl od 7 października będą obowiązywały limity bezpłatnych ofert w kolejnych kategoriach: Moda, Dla dzieci, Noclegi oraz Kwatery pracownicze. Ogłoszenia poza tymi limitami będzie można wykupywać pojedynczo lub w pakietach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX: limity darmowych ofert w kategoriach mody, dla dzieci, noclegów i kwater

W kategoriach Moda i Dla dzieci na OLX darmowe będzie po 50 ogłoszeń. Za publikację każdego kolejnego trzeba będzie zapłacić 1 zł (przy płatności internetowej) lub 1,32 zł (płatność SMS-owa). Cennik opłat za opcje dodatkowe jest dostępny tutaj dla kategorii Moda, a tu dla kategorii Dla dzieci.

W obu kategoriach dostępne będą pakiety Standard obejmujące 5, 10, 20 lub 50 ofert. Ich ceny wynoszą od 4,75 zł (5 ofert przy płatności internetowej) do 33 zł (50 ofert przy płatności SMS-owej). W ramach pakietów użytkownicy otrzymują dodatkowe usługi, m.in. statystyki ofert przez 60 dni, strona firmowa, link do zewnętrznego serwisu, możliwość importu i zarządzanie ofertą przez WebApi oraz wyświetlanie na stronie ogłoszenia rekomendowanych ofert.

grafika

Po jednym darmowym ogłoszeniu z noclegiem i kwaterą

W kategoriach Noclegi oraz Kwatery pracownicze od 7 października bezpłatnie będzie można zamieścić po jednym ogłoszeniu. Kolejne ogłoszenie w wersji standardowej będzie kosztować 9,99 zł przy płatności internetowej, a 13,19 zł przy płatności SMS-owej.

Natomiast ogłoszenie premium będzie kosztować 32,59 zł przy płatności internetowej i 42,99 zł przy płatności SMS-owej.

Ceny pakietów standardowych w każdej z tych kategorii wynoszą od 33 do 144 zł, a w przypadku pakietów premium - od 62 do 470 zł (wszystkie stawki przy płatności internetowej).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-olx-kupila-reszte-udzialow-kiwi-jobs,7170473152243329a ##

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. OLX.pl zanotował 13,88 mln użytkowników, 1,52 mld odsłon oraz 14 minut i 31 sekund średniego dobowego czasu korzystania przez odwiedzającego, a jego aplikacja mobilna - 3,96 mln użytkowników. https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-strony-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-polsce-w-sierpniu-2020-roku-facebook-przed-wirtualna-polska-instagram-przed-tvn24-pl,7170470405646465a

Do Grupy OLX oprócz OLX.pl należą serwisy otoMoto.pl, otoDom.pl i Fixly.pl. W zeszłym roku rozliczeniowym, od kwietnia ub.r. do marca br., firma osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 19,5 proc. do 784,94 mln zł oraz zysku netto z 243,25 do 293,29 mln zł. Zatrudnienie w firmie zwiększyło się o 103 etaty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi