OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach

Od 2 marca w serwisie ogłoszeniowym OLX.pl pojawi się opcja ogłoszeń premium, które będą kosztować od 39,99 do 130,48 zł. Jednocześnie znacząco wzrosną ceny standardowych anonsów w wielu kategoriach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach

OLX.pl uzasadnia, że wprowadzenie ogłoszeń premium to odpowiedź na oczekiwania użytkowników. W ramach tej opcji uzyskuje się emisję anonsu, jego trzykrotne automatyczne odświeżenie oraz możliwość dodania baneru i logotypu do ogłoszenia.

W przypadku płatności internetowej ogłoszenie premium kosztuje od 39,99 zł do 99 zł, a przy płatności SMS-owej - od 52,75 zł do 130,48 zł.

grafika

Nowe ceny ogłoszeń standardowych

Ponadto 2 marca zmienią się ceny standardowych ogłoszeń na OLX.pl. W większości kategorii nastąpią spore wzrosty. Przykładowo w podkategorii Serwis RTV i AGD stawki z 15,99 zł (płatność internetowa) i 21,09 zł (płatność SMS-em) wzrosną do odpowiednio 16,99 i 22,41 zł, w Budowa i remont - z 11,99 zł i 15,81 zł do 24,99 i 32,96 zł, w Pojazdy do ślubu - z 19,99 zł i 26,37 zł do 29,99 zł i 39,56 zł, a we Współpraca biznesowa - z 13,99 zł i 18,45 zł do 24,99 zł i 32,96 zł. W usługi kosmetyczne stawki pójdą w górę z 13,99 zł i 18,45 zł do 18,99 zł i 25,05 zł, w Usługi ogrodnicze - z 15,99 zł i 21,09 zł do 18,99 i 25,05 zł, a w Usługi motoryzacyjne - z 13,99 zł i 18,45 zł też do 18,99 zł i 25,05 zł, a w Usługi finansowe - z 13,99 zł i 18,45 zł do 19,99 zł i 26,37 zł, a w Usługi transportowe - z 19,99 zł i 26,37 zł do 23,99 zł i 31,64 zł.

W paru podkategoriach nastąpią spadki z poziomu 11,99 zł i 15,81 zł - w sekcji Tłumaczenia do 6,99 zł i 9,22 zł, w Muzycy do 8,99 zł i 11,86 zł, a w Usługi reklamowe do 9,99 zł i 13,18 zł. Natomiast w podkategorii Usługi ślubne - dekorowanie stawki zmaleją z 13,99 zł i 18,45 zł do 10,99 zł i 14,50 zł.

grafika

Według badania Gemius/PBI w styczniu br. OLX.pl zanotował 13,84 mln użytkowników, 1,83 mld odsłon oraz 17 minut i 6 sekund przeciętnego dobowego czasu korzystania. https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-mobilne-w-styczen-2020-roku-wyniki-badanie-gemius-pbi,7170754243180673a

W roku finansowym od kwietnia 2018 do marca 2019 roku Grupa OLX, do której oprócz OLX.pl należą serwisy otoDom.pl, otoMoto.pl i Fixly.pl, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 34,6 proc. do 656,51 mln zł oraz zysku netto ze 138,87 do 243,25 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu