SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego firmy pożyczkowej Provident Polska. Pracuje dla niej w tym zakresie od trzech lat.

W przetargu brały udział jeszcze dwa domy mediowe (Provident nie podał ich nazw). Przebieg procedury był kontrolowany przez firmę audytorską Media Strategy. - Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy - uzasadnia Andrzej Zackiewicz, kierujący w Provident Polska departamentem zarządzania kanałami marketingowymi.

OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za planowanie i zakup wszystkich mediów na potrzeby działań reklamowych Provident Polska.

Nie podano, na jak długo została podpisana nowa umowa.

Dołącz do dyskusji: OMD utrzymał obsługę mediową Provident Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl