On Board PR wypromuje likier Grand Marnier

On Board PR Ecco Network rozszerza obszar współpracy z producentem alkoholi segmentu premium firmą Diageo. Do portfolio obsługiwanych przez agencję dołącza likier Grand Marnier.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiedzialna jest za przygotowanie i realizację warsztatów kulinarnych, w których uczestniczyć będą ambasadorowie Grand Marnier i Julien Lafond oraz Nicolas Boussin specjalizujący się w przygotowywaniu wypieków i innych deserów.

Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu retail & entertainment, kierowanego przez Tomasza Lisa.

Agencja realizuje już dla Diageo działania dla marek Johnnie Walker, Baileys oraz Smirnoff Black.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta