On Board Think Kong odpowiada za globalną promocję Sentinic

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Sentinic, nowym startupem na rynku branży marketingowej.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

OBTK będzie odpowiadać za wprowadzenie Sentinic na globalny rynek, promocję w USA oraz doradztwo strategiczne.

Współpraca z agencją polega na realizacji działań content marketingowych, kierowanych głównie do użytkowników ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

Na rynku polskim zespół On Board Think Kong będzie odpowiedzialny za działania public relations, w tym współpracę z influencerami.

Sentinic to startup, który pracuje nad narzędziem do monitorowania wizerunku firm i marek w wyszukiwarkach w czasie rzeczywistym. Platforma jest kierowana do osób zajmujących się marketingiem, PR i HR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?