On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię „Słodka Równowaga”

Związek Producentów Cukru w Polsce podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją On Board Think Kong. Agencja będzie odpowiedzialna za  kompleksową realizację kampanii edukacyjnej „Słodka Równowaga”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
On Board Think Kong pracuje dla Związku Producentów Cukru, prowadzi kampanię „Słodka Równowaga”

Celem kampanii jest edukacja konsumentów i podnoszenie świadomości na temat roli cukru w diecie człowieka, sposobów jego wykorzystania i promocja aktywnego stylu życia.

Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. W b.r. „Słodka równowaga” wejdzie z komunikacją również na TikTok’a.

Kampanię zrealizują zespoły PR, social media, SEO, content marketingu i studio kreatywne.

Umowa będzie obowiązywać do kwietnia 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych