OneMulti awansuje Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego

Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
OneMulti awansuje Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński

Magdalena Anisiewicz dołączyła do OneMulti w czerwcu 2022 roku jako stażystka. W ciągu dwóch lat awansowała dwukrotnie, osiągając pozycję account executive. Pracuje w zespole Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się komunikacją korporacyjną dla firmy Michael Page i Grupy Elemental. Współrealizowała nagradzany projekt profrekwencyjny „To Twój wybór” (IPRA Golden Awards 2024, SAR Innovation 2023). Magda studiowała dziennikarstwo i komunikację społeczną na UKSW, obecnie kontynuuje naukę w zakresie nowych mediów i PR.

Janusz Kotoński, który ma obecnie 2,5-letnie doświadczenie w PR, dołączył do OneMulti w styczniu 2023 roku. W zespole Life & Infrastructure współrealizuje projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej dla klientów z branży nieruchomościowej i ubezpieczeniowej, takich jak Polska Izba Ubezpieczeń, Prudential, YIT i Hines. Janusz jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego w dziedzinie zarządzania oraz dziennikarstwa i medioznawstwa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana