SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grupa Onet łączy redakcje sekcji biznesowej i Business Insider Polska

Grupa Onet łączy zespoły redakcyjne działu Biznes.onet.pl i serwisu Business Insider Polska. W tym pierwszym w sierpniu przeprowadzono spore zwolnienia.

Article

- W najbliższym czasie serwis Business Insider Polska stanie się jedynym źródłem informacji o biznesie w ramach marki Onet - przekazała portalowi Wirtulanemedia.pl Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji korporacyjnej w Grupie Onet-RAS Polska. - O szczegółach poinformujemy już wkrótce - zaznaczyła.

W sierpniu firma rozstała się z siedmioma osobami z redakcji Biznes.onet.pl, m.in. wydawcą serwisów biznesowych Arturem Kotwicą (który sam zrezygnował). Pozostały cztery osoby z tego zespołu.

W środę Onet poinformował, że dziennikarze i redaktorzy Biznes.onet.pl będą pracowali razem z ok. 10-osobowym zespołem Business Insider Polska. W tym serwisie będą publikowane teksty z Biznes.onet.pl i na odwrót.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Biznes.onet.pl zanotował 3,75 mln realnych użytkowników, 34,27 mln odsłon i 13:11 minuty średniego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Business Insider Polska - 2,68 mln użytkowników, 9,32 mln odsłon i 2:22 średniego czasu korzystania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa Onet łączy redakcje sekcji biznesowej i Business Insider Polska

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arszlo
Zapłacili za markę i teraz trzeba się jakoś ratować. Liczą na odsłony z głównej, ale raczej powinni się martwić średnim czasem korzystania. Szkoda, że nie złapali skąd sukces oryginalnego BI i wyszedł kolejny clickbaitowy miałki portalik.
16 9
odpowiedź
User
aZaliż
"Dziennikarze i redaktorzy Biznes.onet.pl będą pracowali razem z ok. 10-osobowym zespołem Business Insider Polska. W tym serwisie będą publikowane teksty z Biznes.onet.pl i na odwrót."

Dwa adresy, dwa miejsca publikacji tych samych treści?
Really?
To jest ten pomysł na sukces.
15 8
odpowiedź
User
Tryt
Nawet informacje prasowe warto z uwagaczredagowac. Wirtualne słabo tekst zrobiony. Cenię Was i to życzliwa uwaga
8 8
odpowiedź