Onet Sport wyprzedził WP SportoweFakty, Polsat Sport i Flashscore ze spadkami

W grudniu ub.r. WP SportoweFakty po straciły pozycję lidera zasięgowego wśród platform sportowych, wyprzedził je dział sportowy Onetu. Po ponad 10 proc. użytkowników straciły witryna Polsat Sport i Flashscore.pl, natomiast podobny wzrost osiągnęła sekcja sportowa Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Onet Sport wyprzedził WP SportoweFakty, Polsat Sport i Flashscore ze spadkami

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w grudniu ub.r. sekcję sportową Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 8,81 mln internautów, co dało 27,51 proc. zasięgu.

Witryna miała prawie 350 tys. internautów więcej niż WP SportoweFakty, które jako serwis www i aplikacja mobilna zanotowały 7,83 mln użytkowników i 26,34 proc. zasięgu.

W czołowej dziesiątce są jeszcze działy sportowe trzech portali ogólnotematycznych. Sport.pl, stanowiący taką część portalu Gazeta.pl (Agora) miał w grudniu 6,69 mln odwiedzających i 22,51 proc. zasięgu, sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) - 4,71 mln użytkowników i 15,87 proc. zasięgu, a dział sportowy portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 3,13 mln użytkowników i 10,53 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mediapanel-grudzien-ringier-axel-springer-polska-najwyzej-z-polskich-wydawcow-w-gore-interia-i-gazeta-rekord-tiktok,7170055482762881a ##

W zestawieniu są dwie platformy internetowe kanałów telewizyjnych. Witryna TVP Sport miała 3,6 mln użytkowników i 12,11 proc. zasięgu, a witryna Polsat Sport - 1,96 mln odwiedzających i 6,59 proc. zasięgu.

Meczyki.pl przyciągnęły 3,04 mln internautów, co dało 10,24 proc. zasięgu. Flashscore.pl prezentujący wyniki na żywo odwiedziło 1,77 mln użytkowników (5,97 proc. zasięgu), a Weszlo.com - 1,6 mln (5,39 proc.).

grafika

W porównaniu z listopadem Onet Sport zyskał 647,2 tys. internautów, co oznacza wzrost o 8,6 proc. Dzięki temu awansował na pozycję lidera, wyprzedzając WP SportoweFakty. Poprzednio taka sytuacja zdarzyła się w lipcu ub.r., przy czym wtedy osobno podawano wyniki wersji przeglądarkowych platform, bez ruchu w aplikacjach mobilnych.

W grudniu WP SportoweFakty jako strona www i aplikacja straciły miesiąc do miesiąca 179,6 tys. użytkowników (to 2,2 proc. w dół). Podobny spadek procentowy zanotowały Meczyki.pl - o 85 tys. internautów, czyli 2,7 proc.

Dużo mocniej zmalały wyniki platformy Polsat Sport (o 334,7 tys. użytkowników, 14,6 proc.) i Flashscore.pl (o 263,7 tys. internautów, 12,9 proc.).

Za to Sport.pl zyskał 528,8 tys. użytkowników (to wzrost o 8,6 proc.), a sekcja sportowa Interii - 467,4 tys. (11 proc.).

W dziale sportowym SE.pl przybyło 270,2 tys. internautów (9,4 proc.), na platformie TVP Sport - 82 tys. (2,3 proc.), a na Weszlo.com - 52,5 tys. (3,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem