SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Onet wyprzedził WP.pl w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl i Wyborcza.pl (TOP10)

W kategorii informacyjno-publicystycznej Onet wyprzedził WP.pl w liczbie użytkowników, natomiast nadal notuje mniej odsłon. Mocno wzrosła odwiedzalność Polsatnews.pl i Wyborcza.pl, a zmalała liczba odsłon sekcji z informacjami i publicystyką na Fakt.pl i Radiozet.pl.

Article

Strony Onetu z informacjami i publicystyką ogólną (czyli bez treści regionalnych i o pogodzie) w sierpniu br. odwiedziło 10,12 mln internautów, co dało 37,2 proc. zasięgu. Użytkownicy wykonali tam 152,66 mln odsłon, każdy średnio 15,1 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

WP.pl w tej kategorii miała 8,56 mln użytkowników i 162,85 mln odsłon, przeciętnie 19 na odwiedzającego. Poziom 100 mln odsłon przekroczył też TVN24.pl - w jego części informacyjno-publicystycznej 7,98 mln internautów wygenerowało 119,42 mln odsłon (każdy średnio 15).

Przeciętnie 15,2 odsłon wykonał odwiedzający analogiczną sekcję Interii (Grupa Cyfrowy Polsat), zanotowała ona 5,14 mln użytkowników i 77,88 mln odsłon.

W zestawieniu są portale kilku mediów pozainternetowych. Radiozet.pl (Eurozet) miało w kategorii informacji i publicystyki ogólnej 7,24 mln użytkowników i 42,05 mln odsłon, Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 6,35 mln użytkowników i 53,24 mln odsłon, Wyborcza.pl (Agora) - 5,33 mln odwiedzających i 40,82 mln odsłon, a Polsatnews.pl (Grupa Cyfrowy Polsat) - 4,67 mln użytkowników i 29,52 mln odsłon.

Na Wyborcza.pl od kilku lat obowiązuje płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści, w połowie kwietnia korzystało z niego 240 tys. użytkowników, wobec 218 tys. na koniec ub.r. Na Fakt.pl podobny model wprowadzono na początku sierpnia.

o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii informacyjno-publicystycznej zanotowało 7,79 mln użytkowników i 72,36 mln odsłon, a Gazeta.pl (Agora) - 6,31 mln odwiedzających i 54 mln odsłon.

Rok do roku Onet zyskał w tej kategorii 1,5 mln użytkowników (17,4 proc.) i 24,77 mln odsłon (19,4 proc.). W efekcie w pierwszej statystyce wyprzedził, a w drugiej zbliżył się do WP.pl, która zanotowała spadek o 906,6 tys. odwiedzających (9,6 proc.) i 53,07 mln odsłon (24,6 proc.).

W informacjach i publicystyce ogólnej Radiozet.pl przy wzroście liczby użytkowników o 715,2 tys. (11 proc.) straciło 7,83 mln odsłon (15,7 proc.), a Fakt.pl zyskał 879 tys. internautów (16 proc.), tracąc 24,06 mln odsłon (31,1 proc.). Natomiast na Interii liczba odwiedzających zmniejszyła się o 623,2 tys. (10,8 proc.), a liczba odsłon poszła w górę o 14,12 mln (22,1 proc.).

Duże wzrosty osiągnęły sekcje informacyjno-publicystyczne Polsatnews.pl i Wyborcza.pl. W dziale pierwszego portalu przybyło 2,34 mln internautów (100,4 proc.) i 19,36 mln odsłon (190,6 proc.), a w przypadku drugiego - 1,27 mln użytkowników (31,4 proc.) i 8,59 mln odsłon (26,6 proc.).

TVN24.pl w kategorii informacji i publicystyki ogólnej zyskał 741,7 tys. użytkowników (10,2 proc.) i 8,57 mln odsłon (7,7 proc.), a Gazeta.pl - 419,3 tys. użytkowników (7,1 proc.) i 1,72 mln odsłon (3,3 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet wyprzedził WP.pl w informacjach i publicystyce, mocno w górę Polsatnews.pl i Wyborcza.pl (TOP10)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
A gdzie PolskieRadio24.pl ?
odpowiedź
User
czytelnik
Znów nie ma tvp.info - spiseq!
odpowiedź