DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem

Na antenie Radia Opole rusza cykl „60/60 czyli 60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu”. Tym samym rusza także wiosenna kampania stacji, której twarzą jest w tym roku Adam Jaworski, znany jako DJ Adamus.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem

Prowadzony przez DJ Adamusa Cykl „60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu” to główny element wiosennej kampanii; można będzie usłyszeć na antenie radia od poniedziałku, 20 marca aż do czerwcowego festiwalu (9-11 czerwca).

Gospodarz audycji będzie opowiadał ciekawostki związane z artystami, zespołami i przebojami KFPP, czerpiąc z archiwum fonoteki Radia Opole. Zadaniem słuchaczy będzie odgadywać „Jaka to piosenka”, a w konkursie do wygrania będą atrakcyjne nagrody m.in. bilety na opolski festiwal.

 

Radio Opole z akcją „60/60” dołącza też do Międzynarodowych Targów Turystyki „W stronę słońca”, organizowanych na opolskim rynku. Dwa tygodnie przed startem 60 KFPP w Opolu, w sobotę 27 maja, DJ Adamus na scenie Targów zaprezentuje największe przeboje opolskiego festiwalu.

Finał radiowej akcji przewidziany jest w trakcie imprez towarzyszących KFPP organizowanych przez Miasto Opole na opolskim rynku. Będzie to "Wielki Test Wiedzy o O-Polskiej Piosence", podczas którego będzie sprawdzana wiedza o piosenkach, o których opowiadał DJ Adamus w czasie cyklu „60/60” na antenie Radia Opole.

Partnerem akcji jest Miasto Opole. Akcji „60/60 w Radiu Opole” towarzyszy szeroka promocja w mediach społecznościowych oraz na nośnikach outdoor w całym województwie opolskim.

Miasto Opole w tym roku przygotowuje jubileuszową edycję Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki jak zwykle z Telewizją Polską. Ubiegłoroczny Festiwal pokazywany był na antenie TVP1 i TVP Polonia w okresie od 17 do 20 czerwca 2022 roku (ostatniego dnia na deskach amfiteatru zagościli artyści w koncercie „Scena Alternatywna”.

Średnia widownia trzech głównych dni muzycznej imprezy wyniosła w Jedynce 1,82 mln osób. Przełożyło się to na 20,49 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 12,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,38 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsena. Na antenie TVP Polonia imprezę śledziło dodatkowo 80 tys. widzów.

Łączna widownia festiwalu na obu antenach wyniosła 1,94 mln osób (odpowiednio 14,96 proc., 9,82 proc. i 10,43 proc. udziału). TVP Polonia nie wyemitowała jednego koncertu, dlatego łączna widownia obu stacji to nie suma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu