Oppo klientem agencji WebTalk

Do grona klientów agencji digitalowej WebTalk dołącza marka Oppo, chiński producent smartfonów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oppo klientem agencji WebTalk

W ramach umowy agencja odpowiedzialna jest za kompleksową komunikację marki w kanałach internetowych. Zajmuje się też przygotowaniem i wdrożeniem strategii obecności i komunikacji marki na całym polskim rynku, włączając w to kompleksowe prowadzenie kanałów na Facebooku, Instagramie oraz YouTube.

Obecnie WebTalk sprawuje całościową obsługę mediową, inicjuje i koordynuje współpracę z influencerami oraz zapewnia marce wsparcie strategiczne.

- Rok 2019 jest wyjątkowy nie tylko dla nas, ale także całego polskiego rynku branży mobile. Chcemy, aby Polacy poznali nasze produkty, mieli okazję docenić ich jakość, wykonanie i wykorzystywaną technologię. Wybierając profesjonalnego partnera zależało nam,aby rozumiał, czuł i szedł w zgodzie z duchem marki, stąd też wybór agencji WebTalk - mówi Mo Zhang, brand manager Oppo Mobile Polska.

W styczniu odbyła się konferencja, będąca oficjalnym wejściem firmy Oppo na polski rynek.

W ramach współpracy agencja była odpowiedzialna za komunikację wydarzenia w social media, a także obecność influencerów Katarzyny Sawczuk i Adama Boguty. Z ramienia agencji za obsługę marki Oppo odpowiada Anna Luberska,account manager.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

FilmBox+ w ofercie dużego operatora

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

CCC odpiera tezy ws. działalności w Rosji. Wyda miliony na swoje akcje

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Zmiany w "Tygodniku Powszechnym". Michał Okoński z nową rolą

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Piotr Chrobot nowym liderem kreatywnym w zespole OS3

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem

Szef sponsoringu sportowego Michał Rutkowski żegna się z Orlenem