SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Optimedia z wyróżnieniem

Wyniki raportu domów mediowych Media i Marketing Polska

Optimedia otrzymały wyróżnienie w najnowszym rankingu domów mediowych opublikowanym przez Media i Marketing Polska. W porównaniu z konkurencją Optimedia są cenione za jakość w planowaniu kampanii telewizyjnych, innowacyjne podejście do planowania mediów oraz przestrzeganie zasad etyki zawodowej. Klienci dobrze oceniają Optimedia także pod względem zakupu mediów. Coroczny Raport Media i Marketing Polska, w którym Optimedia otrzymały wyróżnienie, to najbardziej prestiżowa publikacja podsumowująca jakość, efekty i pozycję domów mediowych w Polsce.

"Wyróżnienie w rankingu to efekt wydarzeń z ubiegłego roku, swego rodzaju przyspieszenia, jakie przeżywa nasza firma" - powiedział Szymon Marek, Prezes Optimedia Poland i wyjaśnił: "W 2003 r. zdobyliśmy budżety 8 nowych klientów - w tym największego reklamodawcy w branży kosmetycznej, grupy L'Oreal. Pokonaliśmy przy tym bardzo silną konkurencję. Przeprowadziliśmy szereg wzorcowych kampanii, np. dla No-Spa, Radia Zet czy Vichy Laboratoires. Ta trzecia zakończyła się 36-krotnym wzrostem sprzedaży reklamowanych produktów! Sądze, że to takie efekty - wynikające z innowacyjnego podejścia do planowania kampanii - sprawiły, że otrzymaliśmy to prestiżowe wyróżnienie."

Media i Marketing Polska publikuje raport n a temat domów mediowych co roku. Ocena domów mediowych powstaje oparciu o badania przeprowadzone przez firmę badawczą SMG/KRC. Ranking odzwierciedla opinie klientów domów mediowych. Badanie przeprowadzono w marcu 2004 metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews). Poszczególne domy mediowe są oceniane tylko przez ich aktualnych klientów.

Optimedia to jeden z pierwszych i najbardziej liczących się domów mediowych w Polsce. Działa w naszym kraju od 1993 r. Zajmuje się przygotowywaniem strategii kampanii reklamowych, planów emisji reklam, analizami rynku mediów, zachowań konsumentów i działań konkurencji. Firma obsługiwała niemal 200 klientów z kilkunastu branż, np. farmaceutycznej, motoryzacyjnej, finansowej, medialnej i wielu innych. Klientami Optimedia Poland są lub były takie firmy, jak: L'Oreal Polska, S.C. Johnson, Tarket, OBI, Pekao S.A., De Agostini, Radio Zet, British Airways, HP, Whirpool, Edipresse, Sanofi-Synthelabo, Generali, Grupa Żywiec, 3COM, Indykpol, Compaq, Thomson, Canal +.

Optimedia to także globalna sieć domów mediowych obecna w 87 krajach na 6 kontynentach. Powstała dziesięć lat temu jako pierwsza na świecie specjalistyczna sieć firm zajmujących się kupowaniem mediów i strategicznym planowaniem kampanii reklamowych. Należy do ZenithOptimedia - czwartej na świecie grupy skupiającej domy mediowe.

Dołącz do dyskusji: Optimedia z wyróżnieniem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl