Opus B autorem kampanii Cirrusa

Agencja reklamowa Opus B przygotowała najnowszą kampanię preparatu na katar Cirrus (UCB Pharma).

ob
ob
Udostępnij artykuł:

W futurystycznym tunelu rozlega się alarm. Na szczęście jest dwóch dynamicznych biegaczy, którzy bez trudu pokonają wszystkie przeszkody i zażegnają niebezpieczeństwo... Tak w stworzonej przez Agencję Reklamową OPUS B reklamie dwa aktywne składniki preparatu Cirrus uwalniają nos od kataru.

Stworzona przez OPUS B dla firmy UCB Pharma kampania pod hasłem „Cirrus... i katar znika!” ruszyła 21 stycznia.

- O wyborze agencji OPUS B zdecydowała nowatorska kreacja – mówi Artur Gano, OTC Manager w UCB Pharma. – Sposób komunikowania atrybutów marki Cirrus, znacznie wykracza poza schematy obowiązujące w branży.

- Postawiliśmy na nowoczesną, dynamiczną stylistykę kampanii, która naszym zdaniem oddaje charakter produktu i pomaga wyróżnić go na tle konkurencji – dodaje Krzysztof Korcala, Account Manager OPUS B.

Spoty telewizyjne (30” i 15”) wyprodukowało studio Odeon, zaś postprodukcja zrealizowana została przez Platige Image. Kampania obejmuje kanały TVP1, TVP2, AleKino!, AXN, Club, Europa Europa, Hallmark, Kino Polska, National Geographic, Tele5, materiały POS oraz prasę specjalistyczną i konsumencką.

Ze strony klienta: Artur Gano

Account Manager: Krzysztof Korcala

Art Director: Piotr Olszewski

Copywriter: Kuba Janicki, Tomasz Kosiński

ob
Autor artykułu:
ob
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej