SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opus B będzie reklamować Leżajsk

Agencja Opus B rozpoczyna obsługę reklamową piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) w zakresie ATL. Zlecenie zdobyła w przetargu.

Opus B w przetargu na obsługę Leżajska wygrała z agencjami Ogilvy, PZL, Young & Rubicam (w pierwszym etapie) oraz JWT i Publicis (w drugim etapie).

Obsługa Leżajska przez Opus B ma charakter projektowy, a nie czasowy. Wcześniej dla marki nie pracowała agencja ATL.

Dołącz do dyskusji: Opus B będzie reklamować Leżajsk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl