SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„#chceszmasz” i hit The Offspring w kampanii Orange Flex (wideo)

Trwa kampania reklamująca ofertę Orange Flex wprowadzoną niedawno przez Orange Polska. Akcję, opartą na reklamach z hasłem „#chceszmasz” i piosenką „The Kids Aren’t Alright” The Offspring, przygotowały i realizują firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa, Film Produkcja, Orka, Lunapark i Initiative Media Warszawa.

Article

Bohaterami reklam są młode osoby, które żyją dynamicznie i nie chcą standardowych ofert telekomunikacyjnych z okresowymi umowami.

- W 45-sekundowym wideo słyszymy głos młodego pokolenia, w którym pobrzmiewają oczekiwania i lęki wobec zmieniającego się świata. Dzisiaj duża część młodych ludzi żyje inaczej niż ich rodzice. Nie planują, nie kupują meblościanek, nie pracują całe życie w jednym biurze. Często, z wielu przyczyn, nie mogą przewidzieć, gdzie będą za tydzień, a co dopiero za rok. Dla nich właśnie powstał Orange Flex - opisuje Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head odpowiedzialna w Leo Burnett Warszawa za tę kampanię.

 

- Ważną rolę w komunikacji pełni muzyka The Offspring The Kids Aren’t Alright - odmienna od tego, do czego przyzwyczaił nas Orange. Zależało nam, żeby muzyka była zaczepna, punkowa, a jednocześnie, żeby był to taki kawałek, którego nie da się nie lubić - dodaje Małgorzata Bęczkowska, account director w Leo Burnett Warszawa.

 

Oprócz dłuższej reklamy emitowane są krótsze, prezentujące różne usługi w ramach Orange Flex: roaming, e-SIM i Music Pass.

 

Akcja reklamowa jest realizowana od 10 maja, obecnie obejmuje internet (m.in. aktywności w social media, reklamy display i wideo, działania niestandardowe w dniu premiery rynkowej Orange Flex), a z początkiem czerwca ruszy w telewizji.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa. Główne spoty zostały zrealizowane przez firmy Film Produkcja (produkcja), Orka (postprodukcja) i Lunapark (dźwięk), wyreżyserował je team Państwo Rodzeństwo.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „#chceszmasz” i hit The Offspring w kampanii Orange Flex (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin Kubicki
I w tle piosenka o zmarnowanych życiach nastolatków, bez pracy, przyszłości, uzależnionych i umierających przez narkotyki oraz popełniających samobójstwa - dobry wybór xd
7 0
odpowiedź
User
B.
A ja myslalam, ze to nie reklama tylko jakas akcja spoleczna. Bohaterka wyglada jak osoba chora. Przekaz kiepski - dzisiaj tu, jutro tam :(
No nie wyszlo.
2 0
odpowiedź
User
ehh
Reklama promuje postawę pracownika na którym nie można polegać!!! przy pierwszym lepszym nieporozumieniu z klientem dziewczyna rzuca pracę?!?! Ciekawe czy agencja, która to stworzyła chciałaby mieć takie osoby w swoim gronie? Na pewno zrobiłaby wtedy dużo reklam...
0 0
odpowiedź
User
as
I w tle piosenka o zmarnowanych życiach nastolatków, bez pracy, przyszłości, uzależnionych i umierających przez narkotyki oraz popełniających samobójstwa - dobry wybór xd


Dokładnie, padłem jak to usłyszałem, idioci to wybrali xd
1 0
odpowiedź
User
jurii
Z całym szacunkiem dla The Offspring, ale marketingowcy Orange nie wsłuchali się w teks. Utwór świetnie nadaje się na akcje społeczną "Stop narkotykom!" :)
0 0
odpowiedź