SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange wprowadza Orange Love - elastyczną ofertę z internetem światłowodowym w cenie od 69 zł

Operator Orange Polska udostępnił nową platformę Orange Love oferującą w jednym pakiecie 4 usługi związane z internetem światłowodowym i rozrywką. Ofertę można modyfikować, cena podstawowego pakietu wynosi 69 złotych. - W zasięgu naszego światłowodu jest dzisiaj 1,5 miliona gospodarstw domowych, do końca roku będzie obecny w 52 miastach w Polsce - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska.

Article

Nową ofertę o nazwie Orange Love operator zaprezentował na konferencji prasowej, w trakcie której przedstawiono też wyniki sondażu przeprowadzonego przez Orange. Z badania wynika, że w wypadku pakietów wiązanych dla użytkowników najważniejsza jest cena, na którą wskazało 28 proc. respondentów. Na kolejnych miejscach znalazły się atrakcyjne treści w telewizji (21 proc.) oraz szybki internet (15 proc.).

W podstawowej wersji Orange Love oferuje 4 usługi. Pierwszą z nich jest internet światłowodowy o przepustowości do 100 Mb/s, kolejne to telewizyjny pakiet 97 kanałów (w tym 33 w jakości HD), karta SIM z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami oraz limitem 3 GB danych, a także telefon domowy oferujący nielimitowane połączenia z numerami stacjonarnymi w Polsce oraz w krajach Unii Europejskiej, USA i Kanadzie, a także z numerami komórkowymi w USA i Kanadzie.

Cena takiego pakietu wynosi 69 zł miesięcznie przez pierwszy rok oraz 99,90 zł przez kolejnych 12 miesięcy (przy umowie na 2 lata).

W tych lokalizacjach, w których nie ma infrastruktury światłowodowej Orange oferowany jest internet w innych technologiach w ramach Neostrady. Poza ofertą Orange Love złożoną z 4 usług dostępna jest także jej odmiana z internetem i telefonem komórkowym. Ceny wybranych pakietów Orange Love widoczne są w tabeli. Dotyczą one umów zawieranych z operatorem na 24 miesiące.

Operator zapowiada, że użytkownicy Orage Love mają szerokie możliwości modyfikacji oferowanych pakietów i przystosowania ich do własnych potrzeb. Np. za dodatkową opłatą 10 lub 40 zł można przyspieszyć światłowodowy internet odpowiednio do 300 i 600 Mb/s. Płatne są też m.in. dodatkowe kanały telewizyjne, opcja Multiroom (10 zł/mies.) i Orange TV Go (4,99 zł/mies.).

Użytkownicy opcji Orange Love ze światłowodem otrzymują w komplecie nowy dekoder telewizyjny Samsunga pozwalający na oglądanie telewizji w jakości 4K Ultra HD oraz modem FunBox 3.0 zapewniający szybki transfer danych.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Mariusz Gaca, wiceprezes zarządu ds. rynku konsumenckiego w Orange Polska podkreśla, że Orange Love stanie się jednym ze sztandarowych produktów oferowanych przez firmę. - Nasza polityka zmierza do zmiany oferty w tym kierunku, by Orange był w mniejszym stopniu kojarzony wyłącznie z operatorem komórkowym, a w coraz większym z dostawcą kompleksowych usług dla domu i użytkowników - wyjaśnia Mariusz Gaca.

Na jakie efekty biznesowe nowej oferty liczy operator w sytuacji, gdy jego internet światłowodowy wciąż nie jest szeroko dostępny w Polsce. - Rozbudowa infrastruktury światłowodowej to dla nas obecnie jeden z priorytetów - przyznaje Gaca. - W zasięgu naszego światłowodu jest dzisiaj 1,5 mln gospodarstw domowych, do końca roku będzie obecny w 52 miastach w Polsce. Niedawno liczba użytkowników korzystających w Orange ze światłowodu przekroczyła 100 tys. Nie mam wątpliwości, że ta liczba będzie szybko rosła, a Orange Love jest ofertą która wyraźnie wychodzi naprzeciw temu trendowi.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange wprowadza Orange Love - elastyczną ofertę z internetem światłowodowym w cenie od 69 zł

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arek Szpekowicz
Mam net 20Mb + tv za 69zł, więc jak porównam to z ofertą orange to jestem w szoku. Niestety nie ma jeszcze światłowodu w moim bloku i nie wiadomo kiedy będzie :(
10 8
odpowiedź
User
Mariusz
Szkoda tylko, że to oferta dla wybranych... Prowincja pozbawiona światłowodu może się obejść smakiem...
12 9
odpowiedź
User
Kamile
Cena 69/99.99 to nie jest cena podstawowa. To cena jeśli zgodzisz sie na e-faktury oraz otrzymywanie informacji marketingowych od Orange.
8 8
odpowiedź
User
Beata
Mam Orange Love od tygodnia , cena bardzo korzystna, szczególnie przy połączeniu kilku usług i jest naprawdę taniej niż u konkurencji. Nie nie ma u nas światłowodu i internet przez Wi-Fi tak jak obiecują jest najmniej 20 Mb/s, średnio 35 Mb/s, ale tylko w rejonie routera, bo w dalszym pokoju, gdy sygnał przechodzi przez 2 ściany niestety mocno spada.Telewizję dobrze odbieram. Jest to co lubię, czyli opis i streszczenie filmu. Na niektórych kanałach nie wyświetla co w danej chwili jest nadawane (dolny pasek obok numeru kanału), dopiero po wejściu do streszczenia mam pełny opis i to trochę przeszkadza. Może to ulepszą... Niestety nie mam kanałów HBO i Canal +, pomimo że w reklamie obiecują je za darmo przez 3 miesiące. W BOK przyjęli moją reklamację.... czas rozpatrzenia 2-4 tygodnie!!! Po tygodniu znów dzwoniłam - dowiedziałam się, że przy zamawianiu Orange Love nie zaznaczyłam, że chcę taką usługę!!! W reklamie gwarantują co innego. Teraz się okazuje, że muszę podpisać osobną umowę na te właśnie kanały i pamiętać, by ją pisemnie (!!!) wypowiedzieć w drugim miesiącu . Pamiętajcie, że każda rozmowa z BOK jest płatna, mimo, że macie darmowe rozmowy do wszystkich!! A niestety zanim połącza nas z odpowiednia osobą, to minuty lecą...
13 9
odpowiedź
User
Radek
ODRADZAM
Uważajcie na podpisywanie umowy telefonicznie z konsultantem.

Zostałem wprowadzony w błąd w kilku aspektach (klient biznesowy) : przedłużenie umowy na telefon + światłowód 300 + tv.
1. Faktura od pierwszego dnia jest podzielona pół na pół (internet 40netto + tv 23netto) z tym, że od tv nie odliczę VAT jako kosztu). - konsultant nie wspominał, że tak będzie wyglądała faktura. Biorąc sam internet miałbym pełne odliczenie VAT.p, reasumując za tv płacę od pierwszego miesiąca.
2. Przy tej opcji internetu opłata tv po 13 miesiącu miała wynieść 30zł, a jak się później przypadkiem okazało się, że wynosić będzie 40zł.
3. Konsultant nie wspomniał, że będę płacił za telefon stacjonarny. Jest w pakiecie i płacę 3zł miesięcznie. Nie zamawiałem telefonu, nie wspominano mi o nim i nagle okazuje się, że płacę.
4. Nie dostarczono mi produktów dodatkowych, które zamówiłem. Sam musiałem się o nie dopraszać.
5. Usługa została podłączona, umowa przyszła kurierem po 14 dniach od zainstalowania usługi kurierem, nie miałem możliwości i czasu na czytanie całości. Z drugiej strony, miałem już usługę

Kilka telefonów na infolinię, reklamacje, czas, nerwy, niekompetencja konsultantów, przekazywanie spraw, nie wnikanie w ich treść - złożyłem uchylenie się od skutków prawnych umowy.
Otrzymałem na drugi dzień telefon, propozycję pozostania i rekompensaty (po 13 miesięcy opłata za tv 30zł, i pakiet sportowy w tv). Zgodziłem się prosząc mailowo o potwierdzenie.
Pani przekazała temat do działu stacjonarnego, obiecała, że poprowadzi temat do końca i przestała odpowiadać na moje maile.
Po miesięcu przyszedł list z informacją, że po 13 miesiącu będę płacił jednak 40zł, o pakiecie sportowym nie było mowy, (rekompensata, żę wprowadzony zostałem w błąd w aspekcie wyglądu dokumentów fv wyniesie 61zł).

Znowu pismo tym razem do rzecznika Orange i telefon na drugi dzień (właśnie jestem po rozmowie z panią), że reklamacja nieprzyjęta, że przecież atuty, to tania telewizja, że podpisywałem umowę i trżeba było czytać przy kurierze itd.

Teraz już wiem, że nawet jak spiszę umowę telefonicznie to moźe się ona rażąco różnić od tej, która przyjdzie kurierem. Najgorsze, że ostatnie zgłoszenie nie zostało nawet zbadane. Mają w nosie klienta, żałuję że skusiłem się na zmianę operatora. Na pewno nie pozostanę w Orange po wygaśnięciu umowy.
3 miesiące to trwało, kilka pism, kilka godzin rozmów telefonicznych. Najgorsze, że w swoich strukturach mają bałagan. Jedna pani z działu reklamacji proponuje rozwiązanie, Ja Przyjmuje je, a po miesiącu przychodzi pismo od innej pani, z innymi informacjami. Zawiodłem się. Nigdy więcej w Orange.
P.s.
Funbox 3 dodatkowo zacina się, kilka razy w miesiącu trzeba zrestartować (czasami uruchamia się bez głosu. Wyłączam i nie mogę ponownie włączyć tv - restart, zdarza się, że co minutę regularnie pojawaiją się "dropsy, krzaczki" - restart). Zgłaszałem reklamację, przyjechał monter i nie stwierdził uchybień, bo przy nim to się nie działo. Zdokumentowałem to w formie Video, gdyby ktoś chciał dowód.
17 8
odpowiedź