SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange Polska zatrzyma prawo do marki Orange do końca 2019 roku

Orange Polska przedłużył umowę dotyczącą korzystania z marki Orange. Polski operator będzie mógł posługiwać się nią do końca 2019 roku bez zmiany warunków finansowych.

Article

Jak poinformowano w komunikacie Orange Polska, Orange Brand Services Limited oraz Orange S.A. przedłużyły obowiązującą umowę dotyczącą użytkowania marki Orange przez Orange Polska na okres od 24 lipca 2018 r. do 31 grudnia 2019 r., bez zmiany warunków finansowych tej umowy.

W dniu 18 lipca 2018 r. umowa licencyjna została pozytywnie zaopiniowana przez radę nadzorczą Orange Polska (powzięta głosami niezależnych członków rady nadzorczej). Niezależnej oceny umowy licencyjnej dokonała firma PwC, która potwierdziła rzetelność warunków finansowych umowy dla spółki.

W I kwartale 2018 r. Orange Polska wypracował 674 mln zł zysku EBITDA. Przychody grupy wyniosły 2,71 mld zł i były niższe o 1,8 proc. niż rok wcześniej. Strata netto Orange Polska wyniosła 50 mln zł. Liczba użytkowników mobilnych po spadku osiągnęła poziom ponad 14,36 mln.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange Polska zatrzyma prawo do marki Orange do końca 2019 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
La vie change avec Orange
A za rok sprzedadzą się Deutsche Telekom. Dlatego Orange czyści bazę Pre-paid. To samo Robi T-mobile. T-Mobile zostawi 9 milionów aktywnych kart SIM a Orange z 13 milionów. Potem Deutsche Telekom kupi Orange Polska. Konsolidacja musi u nas kiedyś nastąpić bo Orange się wykrwawi. Dziś cała firma jest warta 5,89 miliarda zł na GPW. Telefonia stacjonarna ich wykańcza.
10 13
odpowiedź
User
Kober
A może powrót do nazwy Telekomunikacja Polska ? A kto jest w stanie wykazać że przyjęcie nazwy i logo Orange przyczyniło się do wzrostu przychodów / zwiększenia zysków w stosunku do sytuacji gdyby firma przez cały ten czas nazywała się T.P. SA ? ale kasa się przelewa przez cały ten okres licencji, ktoś pobrał nagrody i premie za pomysł, ktoś bierze prowizje przez cały ten czas, tak jak było poprzednio za France Telecom..
9 8
odpowiedź
User
Polones Copue
Od początku wyglądało to jakby umowa na pomarańczowy napis za miliardy była pomyślana specjalnie w celu wypompowywania wagonów pieniędzy z TP S.A. Kto pamięta prywatyzację TP S.A. i rolę jaką odegrał przy tej operacji śp. dr J. Kulczyk?
9 8
odpowiedź
User
Polones Copue
Odrębna sprawa ile będzie kosztował debranding z pomarańczowego koloru? Logo Orange jest umieszczane w różnych miejscach, np. na żeliwnych deklach od studzienek telekomunikacyjnych. Coś mi się zdaje, że gdy już marka Orange skończy się w Polsce, to wtedy właściciel marki dalej będzie pobierał ciężkie pieniądze, tym razem za bezumowne korzystanie z marki...
9 8
odpowiedź