Orange Sport rośnie najbardziej, Eurosport liderem

Orange Sport to kanał sportowy, które zanotował największy wzrost oglądalności w lutym br. W czołówce bez zmian liderem był Eurosport przed Polsatem Sportem, na podium pojawił się też Eurosport 2.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Udziału Eurosportu w zeszłym miesiącu wyniósł 0,9 proc., czyli o 29,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Stacja w ubiegłym miesiącu transmitowała na antenie m.in. popularne zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich.

Na drugiej pozycji utrzymał się Polsat Sport, który zaliczył wzrost o 41,3 proc. do poziomu 0,68 proc. udziału. Z kolei na trzecie miejsce z szóstego awansował Eurosport 2. Jego udział wyniósł 0,19 proc. po wzroście o 66,1 proc.

Największy wzrost, wynoszący 265,4 proc., odnotował kanał Orange Sport (rok temu nadający pod nazwą Orange Sport Info), którego udział uplasował się na poziomie 0,1 proc. Stacja ta awansowała z pozycji dziewiątej na siódmą.

Ex aequo największe spadki udziału w rankingu zanotowały plasujące się pod koniec stawki kanały Polsat Futbol i ESPN Classic. Oba straciły po 55,6 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat Sport z udziałem na poziomie 0,78 proc. i wzrostem o 48,3 proc. Na drugiej lokacie znalazł się Eurosport (0,62 proc. udziału, wzrost o 27,7 proc.), a trzeci był Canal+ Sport (0,19 proc., +17,7 proc.).

Lider wzrostu, czyli Orange Sport w tej grupie zyskał aż 441,7 proc., natomiast najwięcej stracił ESPN Classic (- 72,7 proc.). 

Najchętniej oglądanym programem w kanałach sportowych w styczniu br. była relacja z Pucharu Świata w skokach narciarskich pokazana na antenie Eurosportu, którą obejrzało prawie 1,1 mln widzów. Kanał ten ogółem umieścił sześć pozycji w zestawieniu. Poza tym w top 10 programów ze stacji sportowych znalazły się też cztery propozycje Polsatu Sport. 

 

 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu