SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange w nowej kampanii o tym, jak ważny jest superszybki światłowód (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii „Orange Zbliża” reklamująca światłowód do 1 Gb na sekundę w Orange. Przygotowała ją agencja reklamowa Leo Burnett.

Article

W najnowszej kampanii telekom podkreśla, jak zmieniły się nasze nawyki i jak bardzo w codziennym życiu potrzebny jest superszybki światłowód. 

W spotach telewizyjnych pokazano domowe sytuacje, z którymi przez ostatnie miesiące ludzie musieli się mierzyć w czasie lockdownu. - Trzeba przyznać, że to był intensywny czas dla wszystkich pracujących w domu, szczególnie rodziców, bo i przedszkola, i szkoły były przed wakacjami zamknięte. Internet pozwalał nam funkcjonować, a dzieciom zapewniał dostęp do edukacji i rozrywki. Musieliśmy nauczyć się funkcjonować zupełnie inaczej i o tym jest nasza kampania - powiedział Patryk Michoń, creative group head w Leo Burnett Warszawa.

W spotach telewizyjnych położono nacisk na fakt, że dzięki światłowodowi od Orange, niezależnie od tego, ile osób w domu korzysta z internetu, wszyscy mają szybki transfer. Dodatkowo teraz przy zakupie światłowodu do 1 Gb/s czeka na klientów prezent od Orange - słuchawki za złotówkę.

W późniejszej fazie kampanii Orange będzie zachęcać do przetestowania przez dwa miesiące internetu do 1 Gb/s .

Kampania wystartowała 24 sierpnia br. 30-sekundowym filmem, który można obejrzeć w telewizji oraz internecie i będzie wspierana przez działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych.

Kampania została przygotowana przez agencję Leo Burnett Warszawa.

W drugim kwartale br. Orange Polska zanotował wzrost przychodów rok do roku o 2,5 proc. do 2,828 mld zł oraz 52 mln zł zysku netto (tyle samo co rok wcześniej). Operator miał 608 tys. klientów internetu światłowodowego, wobec 434 tys. w drugim kwartale ub.r.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange w nowej kampanii o tym, jak ważny jest superszybki światłowód (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl