Oriflame partnerem Legii

Klub Legia Ladies nawiązał współpracę promocyjną z marką kosmetyczną Oriflame Polska. Firma została nowym oficjalnym partnerem urody drużyny „legionistek”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Oriflame partnerem Legii
mat. Oriflame

W ramach umowy Oriflame przekaże zawodniczkom Legii wiedzę z zakresu urody i pielęgnacji skóry, ale nie tylko. Będzie także zachęcać nastolatki do uprawiania sportu oraz tworzyć kampanie promujące indywidualność, pasję i wyniki, zarówno na boisku, jak i poza nim.

- Współpraca z Legią Ladies może nie być najbardziej konwencjonalnym posunięciem — i właśnie dlatego ma znaczenie. Wierzymy, że każda kobieta ma w sobie piękno, niezależnie od tego, czy jest supermodelką, czy super piłkarką. Pewność siebie ma wiele form, a piękno może przejawiać się na niezliczone sposoby. Naszą misją jest wspieranie kobiet – zwłaszcza kobiet uprawiających sport – i wzmacnianie ich pewności siebie, pasji i niepowstrzymanej energii w drodze do własnego szczęścia - komentuje Diana Rzepniewska, starszy menedżer ds. marketingu i e-commerce, Oriflame Polska. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka