SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ADnova realizuje dla Oriflame kampanię „Stworzona do sukcesu”

Agencja ADnova po raz kolejny wygrała przetarg na realizację całorocznej kampanii Oriflame, skierowanej zarówno do konsultantek, jak i klientek firmy w Polsce. W ramach kampanii agencja opracowała koncepcję strategiczną, hasło, logotyp oraz szczegółowy plan działań na 2017 rok.

Article

W przetargu wygranym przez ADnova uczestniczyło kilka agencji, jednak Oriflame nie podaje ich nazw. Agencja zrealizuje jedną z najważniejszych kampanii firmy w Polsce. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Stworzona do sukcesu” jest promowanie przedsiębiorczości kobiet oraz rekrutacja nowych konsultantek.

Kampania składa się z cyklu trzech konkursów angażujących pary konsultantek różniących się stażem pracy w Oriflame (doświadczoną oraz nowicjuszkę), których zmagania ocenia specjalna kapituła złożona z wybitnych polskich kobiet. Członkiniami kapituły są Beata Pawłowska - dyrektor zarządzająca Oriflame Polska, Dorota Czekaj - fundatorka i wiceprezes zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Anna Dereszowska - aktorka, ambasadorka Oriflame od 2016 roku oraz Anna Pęska-Formela - dyrektor generalna Klubu Oriflame.

Zdjęcia do publikacji powstaną na sesji fotograficznej koordynowanej przez agencję ADnova. Zostaną one wykorzystane zarówno w katalogu Oriflame, jak również w cyklicznym magazynie „Business & Beauty”. W ramach kampanii powstanie także ogólnodostępna edukacyjna platforma internetowa, do której kontent fotograficzny i filmowy stworzy i dostarczy agencja.

Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Oriflame od blisko 4 lat. Do jej zadań należy głównie opracowanie i realizacja programów strategicznych oraz loterii, a także produkcja sesji fotograficznych i materiałów filmowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ADnova realizuje dla Oriflame kampanię „Stworzona do sukcesu”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl