SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City

PKN Orlen został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City w Polsce, w których wyświetlane są filmy w formacie 4DX. Od początku roku tego typu sale 4DX noszą nazwę "Verva 4DX".

Kino, fot. Shutterstock.com Article

Współpraca płockiego koncernu i Cinema City zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe. Pierwsza kampania realizowana w ramach partnerstwa obejmuje emisję 60-sekundowego spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem Orlen Teamu – Kubą Przygońskim.

Cinema City i Orlen współpracują od 2018 roku

Od września 2018 roku 8 wybranych sal kinowych Cinema City działa pod marką Vitay, programu lojalnościowego Orlenu.

Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

W Polsce jest obecnie 6 sal 4DX. Znajdują się one w kinach Cinema City: Arkadia (Warszawa), Bonarka (Kraków), Bydgoszcz, Manufaktura (Łódź), Felicity (Lublin), Wroclavia (Wrocław).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orlen partnerem technologii 4DX w kinach Cinema City

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl