Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę

W sklepach Stop Cafe na stacjach Orlen ruszyła promocja dotycząca hot dogów i kawy. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem sponsorowanych przez koncern sportowców: Bartosza Zmarzlika, Pawła Fajdka i skoczków narciarskich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zmarzlik, Fajdek i skoczkowie w reklamie Orlenu ścigają się o hot doga i kawę

Promocja na stacjach Orlen jest skierowana do zarejestrowanych użytkowników aplikacji mobilnej z programem lojalnościowy Vitay. Po zeskanowaniu odpowiedniego kodu QR można kupić hot doga i kawę za 10 zł, a dużego hot doga i dużą kawę za 15 zł.

Każdy klient może skorzystać z promocji dowolną liczbę razy. Akcja potrwa do końca grudnia lub wyczerpania zapasów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orlen-paczka-automaty-gdzie-cena,7169464689137793a ##

W reklamie wspierającej promocję występują żużlowiec Bartosz Zmarzlik, lekkoatleta Paweł Fajdek oraz skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła i Dawid Kubacki. W tle słychać muzykę klasyczną, a sportowcy w zwolnionym tempie ścigają się do lady w sklepie Stop Cafe po hot doga i kawę. Ubiega ich jednak dziewczyna.

 

Działania reklamowe Orlenu obejmują wszystkie główne kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencje Sigma BiS, w której koncern ma większościowy pakiet udziałów.

W ub.r. wydatki całej grupy kapitałowej Orlen na marketing sięgnęły w ub.r. 410,8 mln zł, a na public relations 26 mln zł. Na koniec września firma miała w Polsce 1 915 stacji paliwowych (90 więcej niż rok wcześniej) oraz 1 912 sklepów z produktami pozapaliwowymi (to nie tylko punkty Stop Cafe na stacjach, lecz także 48 placówek handlowo-gastronomicznych Orlen w Ruchu).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta