SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen promuje wizerunek sponsora aktywności dzieci i młodzieży

PKN Orlen ruszył z kampanią wizerunkową poświęconą działaniom sponsoringowym kierowanym do dzieci i młodzieży.

Article

PKN Orlen w 2020 r. wsparł 70 instytucji, przedsięwzięć sportowych, klubów i stowarzyszeń, w ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu. W ich działalność zaangażowanych było 327 tys. dzieci w całym kraju.

PKN Orlen sponsorem sportu

Kampania obejmuje swoim zasięgiem internet i media społecznościowe PKN Orlen oraz wspieranych przez koncern sportowców. W ramach akcji przewidziano też reklamę prasową w tytułach należących do Polska Press, "Fakcie" i "Super Expressie".

– Badania, którymi dysponujemy, wskazują jasno, że uczestnictwo w takich projektach jak Szkolny Klub Sportowy czy dziecięce akademie piłkarskie w największym stopniu przekładają się nie tylko na kształtowanie zdrowych postaw, ale także na pozytywny wizerunek naszej marki. W ramach kampanii przewidzieliśmy głównie działania digitalowe i reklamę prasową. Na pewno zaangażujemy też wspieranych przez nas sportowców. W końcu każdy z nich zaczynał właśnie w ten sposób – na podwórku czy w szkolnym klubie sportowym – mówi Agata Pniewska, dyrektor biura marketingu sportowego, sponsoringu i eventów w PKN Orlen.

Płocki koncern angażuje się m.in. w takie dyscypliny motorsportu jak rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także siatkówkę, lekkoatletykę, kolarstwo, piłkę nożną, piłkę ręczną. Jest również sponsorem strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

Kampanię przygotowało biuro marketingu sportowego, sponsoringu i eventów w PKN Orlen. Działania zaplanowano na dwa tygodnie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orlen promuje wizerunek sponsora aktywności dzieci i młodzieży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl