SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen Transport - wizerunek korporacji

Uruchomiony został właśnie serwis internetowy spółki OrlenTransport przygotowany przez agencję Supermedia Interactive.Witryna ma charakter korporacyjny, a jej podstawowym zadaniem jestwzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu tego roku, icałej grupy Orlen.

Uruchomiony 2 czerwca serwis www.orlentransport.pl zostałprzygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacjiwizualnej Grupy Orlen. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakośćserwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Nastronie można znaleźć ofertę firmy, jednak najwięcej uwagipoświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunkukorporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne danedotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim równieżrozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznejodpowiedzialności oraz dział dla mediów z galerią zdjęć iaktualnymi informacjami prasowymi.

Obrazek z załącznika.

Twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagęrównież na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniuwizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna pozalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tym dziale udostępnionezostaną wszystkie informacje wewnętrzne, co ma usprawnićkomunikację z pracownikami.

Osoby zatrudnione w firmie są również bohaterami działu "nasikierowcy". W tej sekcji oprócz informacji o przepisach prawnychzwiązanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przezzespół Orlen Transport dokumencie dobrych praktyk można znaleźćzakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.

- Orlen Transport to firma bardzo młoda, więc strona internetowajest dla niej bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku iinformowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach - mówiBożena Cichocka, specjalista-koordynator ds. PR w Orlen Transport.- Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jakofirmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacjiwewnętrznych - dodaje.

Projekt Supermedia Interactive został wybrany przez OrlenTransport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencjiinteraktywnych. Wygrana pozwoliła tej agencji rozszerzyćwieloletnią współpracę z koncernem o wdrożenie przeprowadzone dlakolejnej należącej do niego spółki.

Dołącz do dyskusji: Orlen Transport - wizerunek korporacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fmed Bu
Hope to see our faculty site, thanks in advance
http://www.fmed.bu.edu.eg/
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/home
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/important-notices
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students-emails
http://www.fmed.bu.edu.eg/fmed/index.php/students-emails/students-emails-year1
odpowiedź