Orlen Transport - wizerunek korporacji

Uruchomiony został właśnie serwis internetowy spółki OrlenTransport przygotowany przez agencję Supermedia Interactive.Witryna ma charakter korporacyjny, a jej podstawowym zadaniem jestwzmocnienie wizerunku firmy, która powstała w styczniu tego roku, icałej grupy Orlen.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Uruchomiony 2 czerwca serwis www.orlentransport.pl zostałprzygotowany w nowej grafice, spójnej z normami identyfikacjiwizualnej Grupy Orlen. Szczególną uwagę zwrócono na wysoką jakośćserwisu oraz przejrzysty układ prezentowanych informacji. Nastronie można znaleźć ofertę firmy, jednak najwięcej uwagipoświęcono zagadnieniom związanym z budowaniem wizerunkukorporacyjnego. W serwisie zaprezentowane są obszerne danedotyczące strategii i misji firmy. Znajduje się w nim równieżrozbudowany dział poświęcony zagadnieniom społecznejodpowiedzialności oraz dział dla mediów z galerią zdjęć iaktualnymi informacjami prasowymi.

Obrazek z załącznika.

Twórcy strony poza wizerunkiem zewnętrznym zwrócili uwagęrównież na rolę, jaką może spełnić strona korporacyjna w budowaniuwizerunku wewnętrznego. Ważną część serwisu stanowi dostępna pozalogowaniu sekcja dla pracowników firmy. W tym dziale udostępnionezostaną wszystkie informacje wewnętrzne, co ma usprawnićkomunikację z pracownikami.

Osoby zatrudnione w firmie są również bohaterami działu "nasikierowcy". W tej sekcji oprócz informacji o przepisach prawnychzwiązanych z bezpieczeństwem kierowców i przygotowywanym przezzespół Orlen Transport dokumencie dobrych praktyk można znaleźćzakładkę poświęconą osiągnięciom i wyróżnieniom pracowników.

- Orlen Transport to firma bardzo młoda, więc strona internetowajest dla niej bardzo istotnym narzędziem budowania wizerunku iinformowania o spółce, jej wartościach i osiągnięciach - mówiBożena Cichocka, specjalista-koordynator ds. PR w Orlen Transport.- Zależało nam na rozwiązaniu, które wzmocni naszą reputację jakofirmy usługowej, ale również pozwoli na zbudowanie dobrych relacjiwewnętrznych - dodaje.

Projekt Supermedia Interactive został wybrany przez OrlenTransport na drodze konkursu, do którego zaproszono sześć agencjiinteraktywnych. Wygrana pozwoliła tej agencji rozszerzyćwieloletnią współpracę z koncernem o wdrożenie przeprowadzone dlakolejnej należącej do niego spółki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu