"Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś z Tomaszem Hajto

Pod hasłem „Orły Harnasia” ruszyła kampania telewizyjna piwa Harnaś (Carlsberg Polska), nawiązująca do zbliżających się piłkarskich mistrzostw świata. Działania przygotowały Red8 Advertising, Propeller Film, Deep Blue Production i Initiative.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
"Orły Harnasia" w mundialowej kampanii piwa Harnaś z Tomaszem Hajto

Nowy spot reklamowy w pierwszej części informuje o trwającej loterii marki "Rekordowa kumulacja", w ramach której do zdobycia są darmowe puszki lub butelki piwa.

Druga część spotu nawiązuje do sportowych emocji na stadionie piłkarskim. Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców, tytułowych „Orłów Harnasia”.

W ramach tej kampanii nawiązano współpracę z komentatorem sportowym Tomaszem Hajto. Aktywacje z jego udziałem pojawią się w internecie, m.in. na Facebooku marki. Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie internetowej "Przeglądu Sportowego" i zakładkę w serwisie Onet.pl.

Akcję uzupełnią materiały POSM oraz aktywacje w punktach sprzedaży (do wygrania będą flagi Orłów Harnasia). Ruszą one jeszcze przed majówką.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat