Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie

Ruszyła kampania reklamowa nowej marki elektrolitów Oryal z portfolio USP Zdrowie. Działania przygotowała FCB Bridge2Fun we współpracy z Selfish3 i Badi Badi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oryal "zasila mięśnie i mózg" w nowej kampanii FCB Bridge2Fun dla USP Zdrowie

Kampania obejmuje spoty w różnych formatach emitowane w telewizji i digitalu. 30-sekundowa reklama zapowiada, że Oryal "zasila mięśnie i mózg".

Autorami konceptu są Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, pracujący jako team kreatywny.

- W naszej idei wykorzystaliśmy trend z YouTuba, czyli popularne filmy tzw. Wins. W filmach tych ludzie pokazują mistrzostwo, w tym co robią – wyjaśnia Jacek Wójcik.

Suplement diety Oryal sprzedawany jest w dwóch wariantach produktowych, podstawowym, cytrynowo-limonkowym i malinowym, z większą dawką elektrolitów pod nazwą Oryal Max. Produkt ma formę tabletek musujących i zawiera specjalną kombinację elektrolitów (sód, potas, magnez, wapń, chlorki).

Spoty wyprodukował dom produkcyjny Selfish3. Postprodukcją zajęło się studio Badi Badi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]