SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Osiem nowych osób w Carat Polska, Roman Dudziński communications managerem

Pracę w domu mediowym Carat Polska (należącego do Dentsu Aegis Network Polska) zaczęło osiem osób: Roman Dudziński jako communications manager, Agata Olszewska, Patrycja Kościołowska, Julia Belniak jako senior communications planerzy, Aleksandra Rudzińska i Artur Banach jako communications plannerzy oraz Diana Kowalska i Dawid Apriasz jako junior communications plannerzy.

od lewej: Artur Banach, Diana Kowalska i Patrycja Kościołkowskaod lewej: Artur Banach, Diana Kowalska i Patrycja Kościołkowska

Roman Dudziński poprzednio pracował w Media Direction OMD, gdzie odpowiadał za tworzenie strategii działań w internecie w połączeniu z aktywnościami w innych kanałach komunikacji. Z branżą mediową związany jest od 2011 roku, realizował projekty dla takich firm jak Grupa AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks), Sharp Electronics, Galbani, Barilla, Wasa, Coty, Bacardi-Martini i Levi’s.

Agata Olszewska przez ostatnie trzy lata związana była z domem mediowym MediaCom Warszawa, kolejno pełniąc funkcje stażysty, media executive, international communications plannera i senior international communications plannera. Pracowała przy projektach dla takich marek jak Old Spice, Gillette, Oral-B, Blend-a-Med, Vicks, Vibovit, Hepatil i Hebe.

Patrycja Kościołowska wcześniej pracowała w sieci reklamy internetowej Glossy Media (należącej do Agory) oraz jako project manager w agencji Copuz.com. Z branżą jest związana od ponad 8 lat, realizowała projekty internetowe dla takich firm jak Reserved, Meble Vox, Drogeria Natura, Oceanic czy TEB Edukacja.

Aleksandra Rudzińska poprzednio pełniła funkcję account managera w Gazeta.pl. Zajmowała się tam obsługą domów mediowych, m.in. ofertowaniem, realizowaniem i raportowaniem kampanii internetowych i cross mediowych. Realizowała działania dla takich klientów jak m.in. Mondelez, Ferrero, General Motors, Allegro i Lenovo. Wcześniej pracowała jako senior account executive w sieci reklamy interntowej Goldbach Audience (obecnie Stroer Digital), z branżą marketingu internetowego jest związana od sześciu lat.

Dawid Apriasz przez ostatni rok pracował jako junior account executive w Infnity Media. Odpowiadał tam za wsparcie analityczne i negocjacyjne zespołu mediowego. Realizował projekty m.in. dla firm Ordipol i Brubeck.

Artur Banach przez ostatnie dwa lata pracował w domie mediowym MediaCom Warszawa, pełnił różne funkcje od stażysty do media specialist. Obsługiwał takich klientów jak GlaxoSmithKline, Bank Pekao, Eurosport i Electronic Arts, odpowiadając głównie za planowanie i zakup mediów pozainternetowych. Był członkiem zespołu zajmującego się w MediaComie rozwojem wideo internetowego.

Julia Belniak wcześniej pracowała jako specjalista ds. marketingu internetowego w Wonga.com, account manager w Agorze oraz agency sales manger w Arbo Interactive. Realizowała projekty dla klientów m.in. z branży motoryzacyjnej, FMCG i telekomunikacyjnej.

Diana Kowalska poprzednio przez ponad rok pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa. Jako investment executive w zespole obsługującym Coca-Colę i Polpharmę była odpowiedzialna za planowanie, zakup i raportowanie kampanii w telewizji i wideo w internecie.

Dołącz do dyskusji: Osiem nowych osób w Carat Polska, Roman Dudziński communications managerem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl