Ostatnie Lwy w Cannes wręczone

Agencja Wieden otrzymała Grand Prix na 52. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Udostępnij artykuł:

Nagroda została przyznana 25 czerwca za reklamę "Grr" dla Hondy. Odbyło się to na zakończenie festiwalu, który trwał ponad tydzień.

Również w sobotę, w po raz pierwszy organizowanej konkurencji reklamy radiowej, Grand Prix zdobyła agencja DDB Chicagos za serię spotów piwa Bud Light koncernu Anheuser-Busch.

W tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions jury nie przyznało Grand Prix Tytanowego Lwa.

W kategorii kampanii o budżecie w wysokości 1-10 mln dolarów nagrodzone zostały: agencja Wieden + Kennedy za kampanię reklamową "Grr" dla Hondy, "5 Cent" australijskiej agencji Host dla operatora telefonicznego Virgin Mobile oraz "Counterfeit" i "Chicken Fight" amerykańskiej Crispin Porter + Bogusky dla Mini Cooper. Ostatnia nagrodzona praca - "Life on Board Project" holenderskiej agencji Fuel Europe dla Volvo - otrzymała nagrodę w kategorii budżet powyżej 50 mln dolarów - informuje Press.

Przypomnijmy, że Polacy wracają z festiwalu z trzema nagrodami.

Po wtorkowym Złotym Lwie w kategorii "media" dla domu mediowego OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyahi Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" dla warszawskiego oddziału agencji OgilvyOne, w środę nagrodę Brązowego Lwa w kategorii reklamy internetowej - Cyber Lions - zdobyła Arc Worldwide Poland Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta