SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostatnie Lwy w Cannes wręczone

Agencja Wieden otrzymała Grand Prix na 52. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.

Nagroda została przyznana 25 czerwca za reklamę "Grr" dla Hondy. Odbyło się to na zakończenie festiwalu, który trwał ponad tydzień.

Również w sobotę, w po raz pierwszy organizowanej konkurencji reklamy radiowej, Grand Prix zdobyła agencja DDB Chicagos za serię spotów piwa Bud Light koncernu Anheuser-Busch.

W tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions jury nie przyznało Grand Prix Tytanowego Lwa.

W kategorii kampanii o budżecie w wysokości 1-10 mln dolarów nagrodzone zostały: agencja Wieden + Kennedy za kampanię reklamową "Grr" dla Hondy, "5 Cent" australijskiej agencji Host dla operatora telefonicznego Virgin Mobile oraz "Counterfeit" i "Chicken Fight" amerykańskiej Crispin Porter + Bogusky dla Mini Cooper. Ostatnia nagrodzona praca - "Life on Board Project" holenderskiej agencji Fuel Europe dla Volvo - otrzymała nagrodę w kategorii budżet powyżej 50 mln dolarów - informuje Press.

Przypomnijmy, że Polacy wracają z festiwalu z trzema nagrodami.

Po wtorkowym Złotym Lwie w kategorii "media" dla domu mediowego OMD Poland za twórcze podejście do wykorzystania mediów w kampanii reklamowej marki Heyah
i Brązowym Lwem w kategorii "marketing bezpośredni" dla warszawskiego oddziału agencji OgilvyOne, w środę nagrodę Brązowego Lwa w kategorii reklamy internetowej - Cyber Lions - zdobyła Arc Worldwide Poland Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ostatnie Lwy w Cannes wręczone

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl