SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ostrzeżenie przed prowadzeniem „na podwójnym gazie” w reklamie Johnnie Walkera (wideo)

W nowym świątecznym spocie należącej do Diageo marki Johnnie Walker pojawia się przejmująca przestroga przed prowadzeniem auta pod wpływem alkoholu i konsekwencjami takiej decyzji. To pierwsza reklama Johnnie Walkera zrealizowana w technologii 360 stopni.

Article

Długi, bo trwający prawie 5 minut spot przygotowany przez agencję VaynerMedia z premedytacją został wprowadzony przed świętami Bożego Narodzenia, kiedy podczas rodzinnych i towarzyskich spotkań pod choinką alkohol jest obok jedzenia obecny bardzo często.

W reklamie spleciono ze sobą losy kilku osób: kobiety opijającej służbowy awans, małżeństwa świętującego początek swojej znajomości oraz trójki nastolatków spędzających wieczór poza domem.

Wszyscy bohaterowie spotu podróżują samochodami, wspomniana kobieta świętująca zawodowy sukces jest w widoczny sposób pijana. Pomimo tego decyduje się wsiąść za kierownicę, by powrócić do domu.

Dalszy ciąg jest do przewidzenia, bowiem był już wykorzystywany w akcjach społecznych walczących z pijaństwem za kierownicą. Drogi wszystkich bohaterów opowieści spotykają się w jednym tragicznym punkcie – w wypadku, w którym uczestniczą wszystkie 3 samochody.

Koniec spotu jest smutny i przejmujący, gdy ocalała z wypadku jego sprawczyni zdaje sobie sprawę co zrobiła, i że jedna błędna decyzja będzie ciążyć nad całym jej przyszłym życiem.

Efekt osiągnięty przez reklamę jest dodatkowo wzmocniony przez zastosowanie w niej technologii 360 stopni – to pierwszy wypadek w historii marki Johnny Walker wykorzystania tego rozwiązania. Spot w technologii VR jest dostępny w serwisach YouTube i Facebook, można go też oglądać za pomocą gogli VR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ostrzeżenie przed prowadzeniem „na podwójnym gazie” w reklamie Johnnie Walkera (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl