SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oszczędni Polacy lubią 'Gazetę Wyborczą' i 'Wprost' oraz 'Fakty'

Ulubionymi tytułami prasowymi Polaków - deklarujących posiadanieoszczędności - są "Gazeta Wyborcza" i "Wprost" - wynika z badaniaMillward Brown SMG/KRC. Natomiast respondenci niemający pieniędzyodłożonych na później najbardziej lubią gazety regionalne i "TeleTydzień".

Oszczędni Polacy lubią 'Gazetę Wyborczą' i 'Wprost' oraz 'Fakty'

Ulubionym dziennikiem 31 proc. Polaków deklarujących posiadanieoszczędności jest "Gazeta Wyborcza", podczas gdy wśród osóbnietrzymających pieniędzy na później najbardziej lubi ją tylko 16proc - pokazuje badanie przeprowadzone przez Millward BrownSMG/KRC. Gazety regionalne cieszą się podobnym uznaniem w obugrupach (15 proc. wskazań wśród oszczędnych i 16 proc. wśródrozrzutnych), podobnie jak "Fakt" (odpowiednio 6 proc. i 7 proc.).Więcej osób z oszczędnościami lubi za to "Dziennik" (5 proc. -wobec 3 proc. osób bez odłożonych pieniędzy), "Rzeczpospolitą (3,5proc. w porównaniu z 1,5 proc.) oraz "Gazetą Prawną" (2,5 proc.wobec 0,5 proc.). 27 proc. oszczędnych i 39 proc. rozrzutnychPolaków nie ma żadnej ulubionej gazety.

Z kolei wśród tygodników swoich faworytów nie ma aż 47 proc.osób z każdej grupy. 7 proc. ankietowanych z oszczędnościaminajbardziej lubi "Wprost", a tyle samo respondentów bez odłożonychpieniędzy najwyżej ceni "Tele Tydzień". "Angorę" lub "Newsweek"wybiera co dwudziesty oszczędny i co trzydziesty trzeci rozrzutnyPolak, a "Politykę" - 3 proc. osób z pierwszej i 5 proc. z drugiejgrupy.

Natomiast najbardziej cenionym telewizyjnym programeminformacyjnym wśród obu grup Polaków są "Fakty" w TVN - dla 45proc. osób z oszczędnościami i 41 proc. bez nich. "Wiadomości"cieszą się uznaniem odpowiednio 23 proc. i 19 proc. ankietowanych,"Teleexpress" - 11 proc. i 15 proc., "Panorama" - po 8 proc. z obugrup, a "Wydarzenia" - 7 proc. oszczędnych i 10 proc.rozrzutnych.

Badanie na temat preferencji prasowo-telewizyjnych Polakówdeklarujących posiadanie albo brak oszczędności przeprowadziłMillward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego.Telefoniczne akcenty metodą CATI objęły 600 osób - po 300 z każdejgrupy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oszczędni Polacy lubią 'Gazetę Wyborczą' i 'Wprost' oraz 'Fakty'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl