SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Otomoto "Prowadzi do satysfakcji" w nowej kampanii reklamowej

Serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto (Grupa OLX) rozpoczął kampanię reklamową "Prowadzi do satysfakcji”, przygotowaną przez Saatchi & Saatchi.

Article

W najnowszej kampanii, Otomoto ma w "pełnych humoru spotach" ostrzegać przed decyzją o poszukiwaniu samochodu w kręgu bliższych i dalszych znajomych, prezentując jednocześnie szerokie możliwości, jakie daje korzystanie z serwisu. Dostęp do wielu ofert obejmujących liczne warianty wyposażenia modeli, możliwość sprawdzenia historii pojazdu przed podjęciem decyzji o zakupie, a także łatwy dostęp do dodatkowych usług na platformie, np. opcji finansowania, staje się drogą prowadzącą do satysfakcji kupującego.

- Mając świadomość, że decyzja o zakupie samochodu jest jedną z najważniejszych w życiu, chcemy pokazać, że korzystając z Otomoto można ją podjąć w sposób świadomy, a jednocześnie w pełni zgodny z własnymi oczekiwaniami. Satysfakcja, jaką może przynieść wybór dokładnie takiego samochodu, o jakim marzymy, jest wartością nie do przecenienia - mówi Agnieszka Czajka, general manager Otomoto.

Kampania “Otomoto. Prowadzi do satysfakcji” będzie realizowana w telewizji, radiu i mediach społecznościowych. Obejmie także serwisy streamingowe – Player, Polsat Box Go i TVP VOD, działania display, różne cyfrowe formaty niestandardowe oraz kanały własne marki - Otomoto TV na YouTube oraz serwis Motopedia.pl. Kampania stanowi element realizacji strategii i pozycjonowania marki opracowanych we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za wybór i zakup mediów odpowiada Media Concept.

Dołącz do dyskusji: Otomoto "Prowadzi do satysfakcji" w nowej kampanii reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl