„Otwórz i wygraj” w promocji Smakowitej de Luxe

Pod hasłem „Otwórz i wygraj” rusza promocja margaryny Smakowita de Luxe. Akcję i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowała i realizuje agencja Linea Recta Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Trwająca od początku października „Smakowita promocja” wspiera wprowadzoną właśnie do sprzedaży przez Z.T. Kruszwica margarynę Smakowita de Luxe. Akcja jest skierowana do klientów sklepów Makro Cash&Carry, EuroCash, Tradis i Selgros, którzy kupią opakowanie zbiorcze (8 x 450g) tej margaryny. Dołączona do niego zdrapka z dwoma polami daje szansę na wygranie kart paliwowych o wartości 400 zł i samochodu Peugeot Partner Furgon.

grafika

Promocję – zaplanowaną do końca listopada – wspiera kampania reklamowa w telewizji, prasie (magazyny branżowe) i punktach sprzedaży (materiały POS). Za koncepcję i realizację akcji oraz towarzyszących jej działań reklamowych odpowiada agencja Linea Recta Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej