SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Outdoorowe opakowania promują Nestlé Musli

W ramach kampanii Nestlé Musli przed hipermarketami pojawiły się nośniki outdoorowe w kształcie opakowań tych płatków. Za akcję odpowiadają firmy Great Concept i MEC.

Nośniki przypominające opakowania Nestlé Musli to 7-metrowe konstrukcje podświetlane. Pojawiły się już przed wybranymi hipermarketami sieci Carrefour, a w najbliższych tygodniach zostaną zainstalowane przez hipermarketami Auchan, Real i Tesco. Za te nośniki odpowiada MEC Access, dział projektów specjalnych domu mediowego MEC, natomiast produkcją i logistyką związaną z nimi zajmuje się firma Great Concept.


Ponadto kampania obejmie prasę, internet, materiały POS i liczne degustacje. Wszystkie te działania wspierają rozpoczętą w marcu promocję (Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy”, która polega na zwrocie pieniędzy za zakupione 2 opakowania Nestlé Musli, jeśli ich nowy smak nie spełni oczekiwań konsumenta.

Dołącz do dyskusji: Outdoorowe opakowania promują Nestlé Musli

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl