Outlety Factory z nową kampanią „Jesienne barwy łowcy”

Ruszyła kampania wizerunkowa sieci centrów outletowych Factory pod hasłem „Jesienne barwy łowcy”. Za jej przygotowanie odpowiadają OM Creative Cluster, New Order Warsaw, Feno oraz Pracownia Szumu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Outlety Factory z nową kampanią „Jesienne barwy łowcy”

Nowa kampania Factory koncentruje się na klientach sklepów i ich stylizacjach. Idea kreatywna skupia się również na różnorodności emocji, które towarzyszą im każdego dnia.

W ramach działań promocyjnych została przygotowana sesja zdjęciowa, autorstwa Gosi Turczyńskiej z New Order. Drugi element kampanii stanowi seria spotów w reżyserii Piotra Matejkowskiego.

Kampania kinowa potrwa do 5 listopada 2017 roku w sieci kin Cinema City w miastach, gdzie znajdują się sklepy Centrum Outlet Factory - w Warszawie, Poznaniu i Krakowie. Działania obejmują również kanały social media: Facebooka, Instagrama i YouTube. Layouty kampanii pojawiają się na nośnikach zewnętrznych tj. citylighty, billboardy oraz na wielkoformatowych nośnikach w wybranych lokalizacjach w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja OM Creative Cluster. Spoty oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny New Order Warsaw. Kampania kinowa i outdoor został zaplanowane wewnętrznie przez dział marketingu i komunikacji firmy Neinver.

Działania w internecie powstały we współpracy z Feno. Za działania z mediami i biuro prasowe odpowiada Pracownia Szumu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję