Palikot wprowadza kolejny produkt do sieci sklepów Żabka

Nowy wariant — Palikot Wódka Kraftowa Ziemniak 40% z okowitą ziemniaczaną — jest już dostępny w ogólnopolskiej sieci sklepów Żabka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Palikot wprowadza kolejny produkt do sieci sklepów Żabka

Butelka została wykonana ze szkła przezroczystego i zwieńczona korkiem w kolorze matowego aluminium.   Producentem alkoholu jest Alembik Polska. Za wprowadzenie produktu do sprzedaży do sieci sklepów Żabka odpowiada Tenczyńska Dystrybucja. Obydwie spółki są zarządzane przez Janusza Palikota przy silnym zaangażowaniu marketingowym Kuby Wojewódzkiego.

– Komponując Palikot Wódkę Kraftową Ziemniak zrobiliśmy wszystko, by dostarczyć kubkom smakowym i nosom naszych klientów to, co najlepsze – powiedział Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina.

Za projekt logotypu w kolorze granatu i beżu odpowiada wielokrotnie nagradzane studio Mamastudio.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czyste-wyjebongo-wodka-cena-gdzie-kupic-zabka ##

– W tej etykiecie kładziemy silny nacisk na surowiec, czyli na ziemniaka. Wyrażony jest on kształtem etykiety oraz mocnym oznaczeniem produktowym. Prosty design przekazuje nieskomplikowany i szczery charakter produktu. To sielskość i swojskość ujęta we współczesny język designu – mówi Piotr Ręczajski, Strategic Director/Owner Mamastudio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"