SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pan Walizka - chatbot Travelplanet pomoże w wyborze wakacji

Multiagent turystyczny Travelplanet wprowadza nową funkcjonalność - wirtualnego asystenta (chatbota), który na Facebooku będzie wspierać klientów w wyborze odpowiedniej oferty na wakacje.

Article

Wirtualny asystent działa na Messengerze Travelplanet. Ma postać Pana Walizki, który wybierze najlepszą ofertę wakacyjną na podstawie informacji od użytkownika. Wybierać można spośród propozycji największych biur podróży, takich jak TUI, Itaka, czy Coral Travel.  

Chatbot Travelplanet - jak to działa

- Chatbot to jedna z nowości, jakie przygotowaliśmy w sezonie wakacyjnym – mówi Radosław Damasiewicz, dyrektor marketingu i e-commerce Travelplanet.pl. – To narzędzie dla klientów, którzy odpowiadając na cztery proste pytania, natychmiast otrzymują oferty dostosowane do swoich potrzeb bez względu na porę dnia i nocy - dodaje Damasiewicz.

Rozmowę z chatbotem można zacząć wysyłając wiadomość Messengerze (w wersji mobilnej lub desktopowej) bądź pisząc wiadomość bezpośrednio na fanpage’u Travelplanet.pl. Wirtualny asystent odpowie także na pytania o wizy, szczepienia, dokumenty i inne kwestie związane z wyjazdem.

Za wdrożenie odpowiadała firma Koda Bots.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pan Walizka - chatbot Travelplanet pomoże w wyborze wakacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl