Panasonic SmarTViera: A jeśli telewizor staje się czymś więcej? (wideo)

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamowa telewizorów Panasonic SmarTViera. Akcję przygotowały agencja Brand at Heart i dom mediowy Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania telewizorów Panasonic SmarTViera prezentuje ich najważniejsze zalety: wysoką jakość obrazu, funkcje multimedialne platformy SmarTViera oraz możliwości komunikacji i sterowania za pomocą smartfona. Reklamy pokazują, że dzięki temu czas spędzony wspólnie przed telewizorem nabiera nowego charakteru - łączy ludzi i dostarcza niezapomnianych emocji. Ponadto akcja informuje, że w ramach trwającej obecnie promocji można wygrać wyjazd na igrzyska olimpijskie w Londynie oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic.

Działania reklamowe - zaplanowane do końca maja - obejmują telewizję (spot 30- i 15-sekundowy), internet oraz punkty sprzedaży. Globalną kreację kampanii na polski rynek zaadaptowała agencja Brand at Heart, a wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej