Swiss Krono przekonuje, że "czas najlepiej płynie podczas zabawy" (wideo)

Kerris Group przygotował strategię komunikacji i kreację kampanii paneli podłogowych Aqua Zero Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!”. Agencja odpowiada również za zaplanowanie i zakup mediów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Swiss Krono “Niech się dzieje co chce!” ma na celu zwiększenie świadomości paneli podłogowych Aqua Zero oraz nowej linii produktowej Infinity Aqua Zero o większej długości, w oparciu o główne cechy produktu: woodporność do 24h, klasę ścieralności AC6, a także przystosowanie do montażu na ogrzewaniu podłogowym - wodnym i elektrycznym.

Kampania wystartowała pod koniec kwietnia, a na kolejnych rynkach planowany start odbędzie się po przetłumaczeniu spotu.

Kerris Group odpowiada za zaplanowanie i realizację kampanii reklamowej, wraz z zakupem mediów, obejmującej cały mediamix: m.in. spoty reklamowe w Player.pl (30sek), Programmatic i Facebook Ads. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy z domem produkcyjnym Film Fiction.

To druga zintegrowana kampania Kerris Group dla Swiss Krono, w ramach której agencja łączy kompetencje wielu podmiotów pod jednym dachem realizując takie działania jak: strategia, kreacja (w tym spotu reklamowego), planowanie i zakup mediów, działania performance.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska