PanMedia Western dla Redan SA

Dom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na budżet firmyodzieżowej Redan SA, która ma w swoim portfolio takie marki jak TopSecret, Troll, Textilmarket i Morgan.

moncza
moncza
Udostępnij artykuł:

Odbyły się tak naprawdę dwa oddzielne, niezależne przetargi - namarkę Troll i markę Top Secret. Obydwa wygraliśmy my, co oznacza,ze będziemy obsługiwać całość działań mediowych firmy Redan SA imamy nadzieje, ze kampanie wiosna/lato 2009 dla Trolla i Top Secretbędą początkiem długiej współpracy. - powiedział portalowiWirtualneMedia.pl Artur Wojcik, strategic planning dyrektorPanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu