SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Panorama" traci widzów

W marcu główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności - największy "Fakty" i "Wydarzenia".

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w marcu 2006 roku były "Wiadomości". Każde wydanie sztandarowego programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,6 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasował się "Teleexpress", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskał prawie 200 tys. widzów.

Sporo nowych odbiorców zyskały też "Fakty"  i "Wydarzenia".

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze wyniki.

 

Marzec-2006
Total Individuals
Age(16 - 49)
Opis AMR SHR % SHR %
WIADOMOSCI 5638267 35,89% 30,96%
TELEEXPRESS 5266770 47,31% 37,78%
FAKTY 4192211 28,24% 27,19%
WYDARZENIA 3096934 21,42% 22,44%
PANORAMA 18.30 2413929 17,71% 13,30%
PANORAMA 22.00 2237067 16,65% 12,42%

Marzec-2005
Total Individuals

Opis AMR SHR % SHR %
WIADOMOSCI 5543270 35,88% 30,22%
TELEEXPRESS 5083885 47,62% 39,03%
FAKTY 3635031 24,94% 23,80%
WYDARZENIA 2852060 20,32% 22,40%
PANORAMA 18.30 2421074 17,90% 13,08%
PANORAMA 22.00 2406954 18,09% 13,16%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Panorama" traci widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl