SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Panorama" traci widzów

W marcu główne serwisy informacyjne zanotowały wzrost oglądalności - największy "Fakty" i "Wydarzenia".

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla wortalu Wirtualnemedia.pl, najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w marcu 2006 roku były "Wiadomości". Każde wydanie sztandarowego programu TVP1 oglądało średnio ponad 5,6 milionów widzów.

Na drugim miejsce uplasował się "Teleexpress", które - w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - zyskał prawie 200 tys. widzów.

Sporo nowych odbiorców zyskały też "Fakty"  i "Wydarzenia".

Na przeciwnym biegunie jest "Panorama" telewizyjnej "Dwójki", która notuje coraz słabsze wyniki.

 

Marzec-2006
Total Individuals
Age(16 - 49)
OpisAMRSHR %SHR %
WIADOMOSCI563826735,89%30,96%
TELEEXPRESS526677047,31%37,78%
FAKTY419221128,24%27,19%
WYDARZENIA309693421,42%22,44%
PANORAMA 18.30241392917,71%13,30%
PANORAMA 22.00223706716,65%12,42%

Marzec-2005
Total Individuals

OpisAMRSHR %SHR %
WIADOMOSCI554327035,88%30,22%
TELEEXPRESS508388547,62%39,03%
FAKTY363503124,94%23,80%
WYDARZENIA285206020,32%22,40%
PANORAMA 18.30242107417,90%13,08%
PANORAMA 22.00240695418,09%13,16%

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Panorama" traci widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl