Państwowa telewizja z Korei Północnej nadaje swoje programy na YouTubie

Koreańska Telewizja Centralna z Korei Północnej nadaje swoje treści w serwisie YouTube. Można tam oglądać magazyny informacyjne, programy dla dzieci oraz transmisje na żywo.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Państwowa telewizja z Korei Północnej nadaje swoje programy na YouTubie

Internauci z całego świata, a przede wszystkim mieszkańcy Korei Północnej mogą oglądać państwową telewizję tego kraju w sieci. Koreańska Telewizja Centralna (Korean Central Television - KCTV) rozpoczęła nadawanie swoich treści na YouTubie. Kanał codziennie publikuje nowe materiały. Wśród nich są serwisy informacyjne, programy dla dzieci, filmy fabularne, a także transmisje na żywo, w których telewizja udostępnia swój aktualny przekaz.

KCTV nadaje od poniedziałku do soboty w godz. 14:30-23 czasu koreańskiego oraz w niedziele i najważniejsze święta państwowe w godz. 8-23. Mieszkańcy Korei Północnej, których w sumie jest 25 mln, odbierają ją z pomocą ok. 1,2 mln odbiorników telewizyjnych.

KCTV w rozdzielczości HDTV

Stacja ma monopol na dostarczanie informacji. W ramówce znajdują się głównie programy propagandowe, poświęcone historii i dokonaniom rządzącej w kraju Partii Pracy Korei oraz Koreańskiej Armii Ludowej. Wydźwięk programów jest zgodny z ideologią dżucze, sformułowaną przez byłego przywódcę Korei Północnej Kim Ir Sena i zakładającą odrzucenie obcych wzorców, nieuleganie naciskom politycznym i ingerencjom z zewnątrz oraz nieuzależnianie się gospodarczo od innych państw i organizacji. KCTV produkuje również własne filmy fabularne, programy dla dzieci oraz spektakle teatralne, które uwzględniają lokalny kontekst kulturowy.

Koreańska telewizja publiczna powstała w 1953 r. Oficjalnie emituje program od 1963 r. Od grudnia 2017 r. stacja nadaje w formacie 16:9 i rozdzielczości HDTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały