Papuga u Brodzik i Wilczaka w spocie SmartDomu ze sprzętem RTV i AGD (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka, wprowadzająca nową ofertę usług w ramach programu SmartDom - sprzęt AGD i RTV. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Vizeum Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Papuga u Brodzik i Wilczaka w spocie SmartDomu ze sprzętem RTV i AGD (wideo)

Głównym celem kampanii jest wprowadzenie nowości ofertowej SmartDom i zakomunikowanie zniżki 10 proc. na sprzęt AGD i RTV. Ta usługa została udostępniona w ramach SmartDomu na początku września.

Reklamy przekonują, że dzięki rozszerzeniu oferty smartDOM klienci zyskują teraz korzyści i rabaty zarówno przy zakupie usług takich jak telefon, internet, telewizja czy konto bankowe jak i nowych produktów niezbędnych w każdym gospodarstwie domowym.

Kampania reklamowa  realizowana jest w telewizji (spot 60- i 15-sekundowy) oraz w punktach sprzedaży.

Za kreację reklam odpowiada Grey Group Poland, za planowanie i zakup mediów - Vizeum Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zmiany w "Mam talent!". Do show TVN wraca dawny juror

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Zwrot ws. Olgi Malinkiewicz. Prezes Columbus reaguje po występie u Stanowskiego

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Władze właściciela TVN wolą Netfliksa. Wbijają szpile Paramountowi

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Holding Zygmunta Solorza bierze mega kredyt. Na 17 lat

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Minister kultury dostała pytanie o to, kto wykreślił zakaz prasy samorządowej. "Nie było zgody politycznej"

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet

Krystyna Pawłowicz do posłuchania. Jako felietonistka w Radiu Wnet