SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paradyż marką parasolową Ceramiki Paradyż

Ceramika Paradyż wprowadza zmiany w strukturze swojego portfolio. Funkcję marki parasolowej pełnić będzie marka Paradyż, którą uzupełnią submarki Paradyż My Way oraz Paradyż Classica.

Article

Następstwem tego działania są zmiana nazw, sposobu i narzędzi komunikacji oraz pozycjonowania produktów Ceramiki Paradyż. Brand Paradyż stał się marką parasolową nad portfolio produktów firmy. Uzupełnienie portfolio stanowią submarki My Way by Paradyż (dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wzornictwa) oraz Paradyż Classica, która zastąpiła dotychczas funkcjonującą markę Kwadro Ceramika (dla klientów ceniących klasykę i bezpieczeństwo).

Wszystkie produkty Ceramiki Paradyż są od teraz dostępne na jednej, wspólnej stronie internetowej.

Pierwsze kolekcje w ramach nowej struktury marek pojawią się w sklepach od lipca 2018 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paradyż marką parasolową Ceramiki Paradyż

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl